Rudi V
Wevelgem, België

Eentonig

Beoordeling van Hotel Spoorzicht & SPA
3,0 van 5 bollen26 mei 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Met vrienden een midweek all inclusief geboekt. Kamers waren in orde. Eten was in orde,… maar eerder grootkeuken-kwaliteit. Je moest ook om 18:00 aan tafel of je had geen eten meer. Het ontbijt was zeer sober en zonder variatie. Best geen all inclusief boeken als je tijdens de dag ergens naar toe wil. Want alles is met een tijdslot.
Zijn niet tevreden, maar hebben er het beste van gemaakt.
Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.0 km van Hotel Spoorzicht & SPA
  • ZenHotels.com
11.9 km van Hotel Spoorzicht & SPA
Meer hotels in Loppersum bekijken
Beoordeeld op 9 april 2023

We hebben onze kamer rechtstreeks bij het hotel geboekt en zijn bij aankomst blij met de ambiance en de vriendelijkheid van het personeel.

Het hotel is bijzonder keurig verbouwd en de faciliteiten zijn goed en schoon.

Helaas hebben ze zich ook aangesloten bij Enjoy hotels waardoor er grote groepen zijn. Dit kunnen ze in de keuken en de bediening niet aan en als hotelgast kun je daardoor niet eten tussen 18.00 en 19.00 werd voor de dag van aankomst verteld.

Prima dan eten we daarvoor.
Helaas drie keer eten terug moeten sturen omdat het niet klopte met de bestelling. Het eten was netjes opgemaakt, maar smaakte nergens naar helaas. Onderbemand in de keuken is proefbaar🥴

De dag er op in het bijzonder keurige saunacomplex ontspannen genoten.
De kamer opmaken bestond uit alleen een andere handdoek, maar bedden opmaken zat niet in de dienstverlening.
Helaas met eten ‘s avonds onaangekondigd weer beperkingen en niet kunnen bestellen, lang wachten en meerdere mensen boos weg gelopen.

We zijn het gesprek maar aangegaan, want we voelden ons als tweederangs burgers behandeld helaas. Personeel gaf ons gelijk, en in tranen, want het was al vaker vermeld maar er gebeurde niets mee.
Manager later ook aangesproken en toen konden we een plate bestellen, maar niet alla card.

Het management worstelde duidelijk met personeelstekort en tekort aan training van aanwezig personeel. Gelukkig is het personeel vriendelijk maar helaas is dat niet genoeg voor de normale hotel ervaring.

Sedat erop het schoonmaakpersoneel aangesproken op de gang. Vanwege drukte mochten ze niet de bedden opmaken gisteren. Gelukkig nu wel even gedaan.

Als ik geweten had dat dit zo ging, had ik hier niet geboekt, ondanks dat het er allemaal netjes uit ziet.

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 8 april 2023 via mobiele applicatie

Heel erg onvriendelijk en amateuristisch geheel. Smerig en erg onvriendelijk tegenover mindervaliden. Een ontbijt voor € 17.50 per persoon was het mij niet waard. Bij het uitchecken was de receptie gesloten. Een teleurstellende ervaring.

Kamertip: Het hotel is eengrote doolhof.
Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 22 september 2022 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel, goed diner en ontbijt, met een mooie nieuwbouw. Kamers zijn ruim, douche heerlijk en een lekker bed. Wel jammer dat zowel in de kamer als de badkamer plastic bekertjes worden gebruikt. Doet zeker afbreuk aan de ervaring.

Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 augustus 2022 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel in het Enjoy concept. Verrasende maaltijden..goed ontbijt. Vriendelijk jong personeel. Prima kamers. Een aanrader om het onbekende (voor ons dan) Noorden van ons land te bezoeken. Een aanrader dus. Verrassende stadjes zoals Appingendam en natuurlijk Groningen. Maar bezoek zeker één van de borgen...en bezoek de Eems onder Delfzijl..zeehonden...

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 11 augustus 2022

Ivm met de uitvaart van onze vader, zijn mijn zus en zwager vanuit Australië naar Groningen gekomen. Omdat het verkrijgen van tickets dramatisch was, is de crematie met 2 dagen uitgesteld, zodat ze er wel bij konden zijn.
Wij wonen vlakbij Loppersum, dus leek het ons een goed plan de familie daar gedurende 3 nachten te laten logeren…..wat een teleurstelling.
Donderdag 04-08-22 zijn ze aangekomen en na het condoleancebezoek gingen we met ons zessen eten bij Spoorzicht. Mijn man en mijn zus bestelden saté; heerlijk en we eten het met zekere regelmaat elders, maar dan wel gaar. De eerste keer van opdienen ging dus de saté terug omdat het binnenin rood en dus niet gaar was. Ook de tweede keer bijna hetzelfde; de helft ervan dus niet opgegeten….
Ter compensatie werd ons een gratis dessert aangeboden.
Maar dan: na de eerste nacht daar slapen is er niemand op de kamer geweest om bedden op te maken, schoon te maken, handdoeken en bekertjes te verversen, laat staan een stofzuiger onder het bed door te halen, waar een dikke laag stof lag!
Toen na de tweede nacht precies hetzelfde gebeurde, zijn we gaan klagen bij de receptie en er werd ons beloofd dat het opgelost zou gaan worden…maar nee dus!
Mijn zus heeft nog contact gehad over dan in ieder geval schone handdoeken die gebracht zouden worden; is niet gebeurd!!!
Een verdrietige situatie voor een kwetsbare familie, die eigenlijk nooit in een hotel slapen en die we wilden verwennen met een rustig verblijf.
Bij het uitchecken na nacht nr. 3 hebben we onze frustraties kenbaar gemaakt en met de bedrijfsleider gesproken die dan toch maar “sorry “zei en beloofde ter compensatie een bedrag over te maken. Dat is gebeurd: €75,-, maar het doet niet af aan de slechte ervaring met hotel Spoorzicht, waar voor een nacht slapen per kamer €125,- zonder ontbijt in rekening wordt gebracht.

Kamertip: Kamers in het nieuwe gedeelte zijn comfortabeler
Datum van verblijf: augustus 2022