“Een heel gezellig huwelijksverjaardagetentje!”

Restaurant 'In de Oude Watermolen' - Bilderberg Kasteel Vaalsbroek
Reserveren met
Restaurant 'In de Oude Watermolen' - Bilderberg Kasteel Vaalsbroek is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Vaals
Beschrijving: In ons a la carte restaurant ‘In de Oude Watermolen’ proeft u Zuid-Limburg. Geïnspireerd om de omgeving en vol passie bereid met verse ingrediënten. Voor onze gerechten gebruiken wij zoveel mogelijk biologische en lokale producten, zoals vlees van de Mergellandschaap of de authentieke Limburgse grottenkaas. Uw gerecht wordt vervolgens op smaak gebracht met kruiden uit onze eigen kruidentuin. En wilt u echt genieten van alles dat Zuid-Limburg te bieden heeft? Dan adviseren u graag over een geschikte Limburgse wijn. Reserveer nu en geniet van een heerlijke culinaire avond in ons restaurant.
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons was het een hele leuke ervaring. Wij hebben het Bourgondisch Limburgs menu genomen met aangepaste wijnen en alles was even heerlijk van smaken. Ook het personeel was heel vriendelijk en we hebben zelfs mogen mee beleven dat zij bepaalde situaties heel professioneel kunnen aangaan. Voor ons was het plaatje compleet qua overnachten en omgeving. Het terras buiten is trouwens ook heel gezellig! Komen zeker nog wel terug.

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig goed restaurant, prettig tafelen, mooi uitzicht, fantastische brigade en drie dagen op rij culinair genieten!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten, vriendelijke en attente bediening.aangenaam om te zitten,zeker in het nieuwe gedeelte heeft men een prachtig uitzicht.

25 mei 2018 beoordeeld

Net als vorig jaar ook dit jaar weer 3 nachten in het hotel doorgebracht. Vorig jaar 1 keer gedineerd in 'In de Oude Watermolen', deze keer 3x. Geen enkele twijfel meer: dit is een toprestaurant! Prachtige en zeer smaakvolle gerechten en niet van die kinderachtige porties. Dat geldt ook voor het wijnarrangement: heerlijke wijnen waarvan 2x van de nabij gelegen wijngaard en ook hier goed gevulde glazen. Kortom de prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. Wij gaan volgend jaar weer!

23 mei 2018 beoordeeld

We hebben drie dagen in het Restaurant "in de Oude Watermolen" gedineerd en vonden het in één woord: geweldig! Alles was op sterrenniveau, de diners met vaak heel geraffineerd smakende spijzen, de bediening: vlot, correct en met gevoel voor humor ( óók belangrijk ) en het schitterende uitzicht op het Limburgse landschap door de ruime ramen. Een aanbeveling voor iedereen.

Agnes en Dick van Wensveen

Reizigers die Restaurant 'In de Oude Watermolen' - Bilderberg Kasteel Vaalsbroek bekeken, bekeken ook

In Restaurant 'In de Oude Watermolen' - Bilderberg Kasteel Vaalsbroek geweest? Deel je ervaringen!