29 mei 2018 beoordeeld

goed voor stellen ,vrienden of alleen mooie omgeving prachtig om er te wandelen je kunt er heerlijk dineren
alleen beperkt in wijn dat is jammer voor de rest is het heel goed
wij hebben genoten was verrassend

27 mei 2018 beoordeeld

Prachtig hotel met mooie ruime kamers. Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Mooie welness ruimte, massage was leuk. Heel erg vriendelijk personeel en hele mooie ligging. Wij komen hier zeker nog eens terug naartoe.

Kamertip: Standaardkamer is heel mooi
24 mei 2018 beoordeeld

Onze drie nachten in kasteel Vaalsbroek waren plezierig; goede kamers, mooie omgeving en wandeltuin; goed diner, goed ontbijt. Goede uitvalsbasis voor bezoek Maastricht, wandelingen enz. enz, enz. enz.

Kamertip: vervang de plastic wastafelglazen door betere kwaliteit of glaswerk; bij opentrekken van de verpakking scheuren de glazen te gemakkelijk.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
wsikkenga, Manager van Bilderberg Kasteel Vaalsbroek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Beste CWdl

Veel dank voor uw mooie woorden, wij hopen u snel weer te mogen begroeten.

22 mei 2018 beoordeeld

als je denkt in een kasteel terecht te komen ,het is een bijgebouw zonder receptie en lounge.Via een luchtbrug kan je bij een receptie komen van het andere gebouw. lift in het bijgebouw is redeljk ver weg.

Beste Frans A.,

Wij betreuren het zeer dat u op basis van deze impressie ons waardeert met een dergelijke lage score, in onze optiek niet volledig op zijn plaats.
Wij communiceren op alle websites zorgvuldig dat onze gasten niet in het Kasteel, maar in onze moderne hotelvleugels overnachten. U bent als wij het goed zien in een van deze moderne vleugels binnengegaan, bij de andere staat buiten duidelijk hotelreceptie ook aangegeven. We zien derhalve nog wel een uitdaging het met borden nog duidelijker aan te geven. Desalniettemin achten wij een beoordeling ook op service, personeel, kwaliteit eten en kamer ook een belangrijk onderdeel van een review en dat missen wij hier een beetje.
Wij hopen op een herkansing en een hogere score, tot ziens.

22 mei 2018 beoordeeld

Gewoon super!
Afspraken allemaal nagekomen... Diverse kamers dicht bij elkaar, vooral belangrijk voor het gezin. Kind- vriendelijk personeel.
De tuin achter het hotel was super, zowel voor de volwassenen als voor de kinderen...Ook het zwembad was in trek ..
Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid...
Het was een onvergetelijk fijn weekend, zeker voor herhaling vatbaar!!!

Kamertip: Misschien wat water voorzien in de ijskast!
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie

Beste Dierann,

Wij zijn blij dat alles dat u vooraf wenste ook is uitgekomen. Wij zijn vereerd de wensen van onze gasten te doen uitkomen, dat geeft voor u maar zeker ook voor ons dat magische gevoel!
Uiteraard heeft u ook bij ons drie wensen als in de sprookjesboeken en zien wij uw volgende wens gaarne tegemoet.
Met gastvrije groet
Wout Sikkenga