“Lekker gegeten”

Voeg deze dan toe!
Grieks Restaurant Thessaloniki
Geclassificeerd als nr. 25 van 38 Restaurants in Vaals
30 mei 2018 beoordeeld

We hebben hier lekker gegeten, authentieke griekse gerechten, vriendelijk bediening en de bazen maken tijd voor een praatje.

23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een vriendelijke ontvangst. Eten was heerlijk! Koolsalade was weinig voor twee personen misschien ook omdat het zo lekker was. Dit grieks reataurant in valkenburg staat bij ons op nummer 1

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nu de afgelopen jaren een aantal keren geweest en de frequentie gaat omhoog. Afgelopen drie weken vier keer geweest en snel maar weer. Klein zaakje, leuke ontvangst telkens, hartstikke intieme en knusse sfeer. Lekker rommelig, Grieks! De eigenaar is Grieks en werkt keihard. Is enorm goed met zijn vak bezig en kookt super lekker. De prijzen zijn hartstikke sympathiek (lees: laag) en je hebt er altijd een leuke avond. Goed eten!

27 augustus 2017 beoordeeld

heerlijk gegeten! meestal ga ik voor de mixed grill, elk stukje vlees als ook de tzatziki heerlijk. als ook vriendelijke bediening

28 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een gemeente met 9000 inwoners is het een luxe 3 Grieks restaurants te hebben. Twee in de Kerkstraat. De grote en de kleine Griek. De kleine Griek ligt midden in de Kerkstraat en heet officieel Thessaloniki. Je wordt er erg gastvrij ontvangen en hoewel de eerste indruk wellicht minder is, is het een restaurant dat goede producten tegen een goede prijs levert. De kleine Griek verrast zijn gasten met kleine hapjes en groente variaties. Maar biedt ook gewoon een gyrosschotel met friet en salade. Ook lam is een aanrader. En mocht de kaart niet helemaal naar wens zijn (bv voor een vegetarische dochter) dan kookt de kleine Griek wel iets heerlijks.
Een aanrader!

In Grieks Restaurant Thessaloniki geweest? Deel je ervaringen!