Gratis annuleren tot 14-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
PricelineUS$ 110
Expedia.comUS$ 104
TravelocityUS$ 106
Beoordeeld op 9 augustus 2022

Vertrouwde Van der Valk ervaring, goed restaurant en mooie ligging op de route naar het zuiden. Aansluitend natuurgebied heerlijk om te wandelen met de hond. Gastvrij voor zowel ons als voor onze hondjes.

Beoordeeld op 8 augustus 2022

Prima hotel met goed restaurant. Voor tussenstop alles wat er moet zijn.. Zelfs genoeg laadpalen voor autos en fietsen. Ligging vlak naast de snelweg , waar je overigens geen geluidsoverlast van hebt..

Beoordeeld op 7 augustus 2022

Prettig verblijf. Goed verzorgd. Bedden waren uitstekend. Het verblijf had een droevige reden. Dus weinig van de omgeving van het hotel waargenomen. Het was prettig dat we solaas mochten uitschenken. We zouden zeker nog een keer van van der valk gebruikmaken hotels

Beoordeeld op 7 augustus 2022

Dit keer voor arrangement gekozen en niet voor overnachting en ontbijt. Ook dat is uitstekend bevallen.
Vind het prettig dat dat de receptie bij een klacht, hoe klein ook altijd onmiddellijk actie onderneemt.

Beoordeeld op 6 augustus 2022

Wij komen al jaren met veel genoegen bij de hotels van Van der Valk. Wat wel opviel is de prijsstijgingen de laatste jaren. Ook het feit dat de prijzen in het menu boek niet meer vermeld worden vinden wij heel jammer. Dit hoorden wij ook van andere gasten. Verder een uitstekend verblijf gehad met vriendelijk personeel.