“Heel erg goed.”
Beoordeling van Berg aan de Maas

Berg aan de Maas
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Restaurants in Urmond
9 augustus 2017 beoordeeld

Met onze dochter en kleindochter toevallig daar terecht gekomen.
Wat een leuke ongedwongen plek om wat lekkers te eten en te drinken.

Alles keurig netjes en aardige bediening.
Tosti was prima het brood met gesmolten brie ook, op de borden ook heerlijke ijsbergsla en wat stukjes meloen.

Een aanrader!

Schrijf een beoordeling
12 juli 2017 beoordeeld

Wat is er nog leuker dan met het autoveer (te voet of met de fiets mag ook) naar België te gaan en de Maasvallei aan beide kanten van de grens te ontdekken

5 juni 2017 beoordeeld

Bij toeval ontdekten we dit heerlijke plekje aan de Maas. Een buitenterras met 40 plaatsen, met uitzicht op de rivier en het veerpontje. Leuke romantische details, zoals bloemen in porseleinen juskommen, het serviesgoed is ouderwets bon-china en zelfs de toiletten zijn gezellig. (en, belangrijker, heel schoon!) De bediening is heel vriendelijk en de koffie krijg je op gezellige ronde dienblaadjes geserveerd. Koffie en gebak is er heerlijk. Later hebben we er nog brood met kip en groenten gegeten, ook bijzonder lekker, en verzorgd opgediend. Je kunt er pinnen, wat erg handig is. Een fijne plek na een fietstocht of wandeling!

Reizigers die Berg aan de Maas bekeken, bekeken ook

Maasmechelen, Limburg Province
Maasmechelen, Limburg Province

In Berg aan de Maas geweest? Deel je ervaringen!