“Super goed glutenvrij!”

De Busjop
Geclassificeerd als nr. 3 van 10 Restaurants in Heythuysen
Keukens: Internationaal
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten. Het personeel was goed en de ligging is mooi.

Het restaurant heeft super goed regeling gehouden met mijn glutenvrij dieet. Lekker glutenvrije broodjes en ook goede alternatieven voor bijvoorbeeld de crunch bij het dessert.

Bovendien is het niet zoals elk ‘gewoon’ restaurant. Ze hebben wat nieuwe keuzes wat heel goed bevalt. De gerechten zijn mooi samengesteld.

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij wonen slechts 5 minuten van dit restaurant af maar komen hier heel geregeld om even te ontsnappen aan de drukte van alledag . Het eten is goed de bediening is aardig en de doosjes met triviant vragen op de tafels zijn een grappige manier om de tijd te doden tijdens het wachten op je bestelling. Kortom een superplekje

Datum van bezoek: juli 2019
1 augustus 2019 beoordeeld

Twee weken geleden een wandeling gemaakt door het Leudal en hier nog een drankje gedaan. Terras oogt ongezellig en is rommelig, over ligt papier, gescheurde viltjes, bladeren, geen gezellig theelichtje of iets dergelijks op de tafels. Nergens staat een kaart op de tafel (drank en/of menu). Komt een ober aangelopen en vraagt wat hij voor ons kan betekenen. We willen alleen iets drinken en nog krijgen we geen kaart maar hij gaat het bier opnoemen wat ze hebben. Hier een keuze uitgemaakt. Bij afrekenen krijgen we wederom geen bonnetje. Dus je moet maar geloven dat het klopt. Thuis aangekomen en een blik op de website te hebben geworpen, blijkt dat we ook nog te veel hebben betaald. Voor ons niet meer. Jammer want het is een mooie locatie in het Leudal. Maar je voelt je hier absoluut niet gewenst.

Datum van bezoek: juli 2019
BurtonMoonlicht, Event manager van De Busjop, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2019

Beste meneer/mevrouw,

Dank u wel voor uw feedback. Ik schrik hier wel een beetje van.
We waren op dat moment bezig met nieuwe dranken kaarten, maar deze liggen inmiddels wel op tafel. Menu-kaarten worden altijd door onze bediening gebracht wanneer de gasten aangeven iets te willen lunchen of dineren. Wat betreft de rommel; dit ga wij zeker meenemen want dat hoort uiteraard niet.
Onze excuses dat u deze ervaring bij ons hebt gehad. Wij hopen u de volgende keer een betere ervaring te bieden.

Nogmaals dank u wel voor de feedback.

Team de Busjop

1 juli 2019 beoordeeld

Perfecte organisatie bij de Busjop voor onze bruiloft in juni 2019! Contact verliep soepel, heerlijk gegeten, lekker gedronken en bovenal een mooie, sfeervolle plek!

Datum van bezoek: juni 2019
BurtonMoonlicht, Event manager van De Busjop, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2019

Ontzettend bedankt voor deze mooie recensie! Wij hebben met veel plezier jullie bruiloft georganiseerd en genoten van jullie gezelschap. Heel fijn om te horen dat de mooiste dag van jullie leven ook zo perfect verlopen is! Daar doen wij het allemaal voor.

Heel graag tot snel!

Team de Busjop

5 juni 2019 beoordeeld

600 meter van de doorgaande weg ligt dit restaurant met een groot buitenterras midden in het bos.
Ideale plek voor lunch/koffie oid tijdens doorreis of als tussenstop van een fiets-wandeltocht.
Zeer vriendelijke bediening en snelle service.
Slechts 2 x 1 toilet en dat is wat weinig voor een restaurant van deze omvang.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die De Busjop bekeken, bekeken ook

Heythuysen, Limburg

In De Busjop geweest? Deel je ervaringen!