“dag michelin dag BIB”
Beoordeling van Red

Red
Geclassificeerd als nr. 2 van 9 Restaurants in Heythuysen
Beschrijving: Een klein doch gezellig restaurant in een karakteristiek pand. We werken met lokale, verse producten.
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

dit overtreft veel van onze * ervaringen en dat in een dorp als dit. Wij hebben echt in michelin en BIB s gegeten maar t wordt tijd dat er hier eens gekeken en gegeten wordt. gastvrij...wijnen...gerechten..muziek..t klopt

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zomerse avond heerlijk culinair genoten van een 5 gangen diner waar alle smaakpupillen geactiveerd zijn. Het was heerlijk en zeker snel voor herhaling vatbaar! Ga zo door team RED!

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond gegeten bij Restaurant Red, wij werden ontvangen met een huis gin&tonic met aardbei, en een kleine fingerfood van ras el hanout en yoghurt , vervolgens met een heerlijke amuse van makreel, parelcouscous en een bouillon van tomaat, wij hebben het 5-gangen Red menu genomen, startend met een gerecht op basis van rode biet en Achelse blauwe een zeer verassende combinatie , vervolgens coquille met bereidingen van bloemkool “delicious” , daarna een gerecht met livar varken een typisch Limburgs streekgerecht met couscous van doperwt en zwarte knoflook , en natuurlijk niet te vergeten het hoofdgerecht Lam, met stoof van het lam , paddenstoel en een saus op basis van tomaat wat een geweldige combinatie, en ten slotte het dessert met rode vruchten en ijs van zwarte peper , in 1 woord hemels genieten

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

RED is een aanwinst voor heythuysen!
Heerlijk eten met goede wijnen!
Zeer vriendelijk personeel!
Dus wil je een heerlijk avondje uit met goed eten en heerlijke bijpassende wijn dan moet je hier zeker zijn!!!

16 mei 2018 beoordeeld

Heel gezellige sfeer en zeer goed verzorgd eten en gekozen wijnen. Wij hadden een 4 keuze menu en daarbij behorende wijnen, in een woord GEWELDIG!! Beslist een aanrader voor iedereen die een avond heerlijk wil genieten!

Reizigers die Red bekeken, bekeken ook

In Red geweest? Deel je ervaringen!