“Smaakvolle gerechten”

Lindeboom New Style Restaurant De
Geclassificeerd als nr. 1 van 23 Restaurants in Beek
Keukens: Europees
Beschrijving: Wij willen u graag kennis laten maken met ons mooie restaurant de Lindeboom gelegen voor de St. Martinuskerk te Beek. Kijkt u eens op de site. Daar vindt u onder het kopje Diner heerlijke gerechten van onze keukenchef Willem & zijn brigade. Erik uw gastheer & Mike onze sommelier hebben er voor de liefhebber een wijnsuggestie bijgezet, zodat u al van een heerlijke combinatie kunt genieten. Wilt u toch liever zelf een wijn uitkiezen, dan biedt onze wijnkaart met meer dan 100 wijnen die ook per glas geschonken worden een prima uitkomst. Mocht uw interesse gewekt zijn, dan hopen we u snel te mogen begroeten in onze mooie Lindeboom. Wij hebben de Bib Gourmand prijs ontvangen van Michelin!
10 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie setting midden in het dorp. Mooie smaakvolle gerechten en goede wijnen. Vriendelijke bediening

Datum van bezoek: september 2021
Bedank 13.051.976

5 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is niet verkeerd maar de prijs/kwaliteit verhouding klopt niet.
Sommige gerechten zijn niet vers bereid of hebben te weinig smaak. Tijdens een diner met een gezelschap blijkt een hoofdgerecht en nagerecht niet in orde. Daarna een uitgebreid mooi verhaal bij een gepresenteerde bonbon die bij doorvragen het vooral moet hebben van het verhaal en niet van de kwaliteit. Het blijkt een ingekocht (massa) product opnieuw verpakt in een doosje.

De bediening is vriendelijk.
Een enkeling speelt vooral een rol: Doen alsof je sommelier bent, dat is niet verstandig.

Kortom: doe gewoon, met minder franje en de prijs naar beneden bijstellen zou in dit geval een upgrade zijn omdat gewekte verwachting en prestatie dan meer in balans zijn.

Datum van bezoek: augustus 2021
10 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut een aanrader, super vriendelijke en leuke bediening met uitermate goede gerechten en mooi combinerende wijnen. Wij komen zeker terug

Datum van bezoek: juni 2021
11 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg fijn restaurant met top gerechten en top bediening. Gewoon weer een feestje. Heerlijke wijnkeuze en ook gewoon de beste biefstuk die er is.

Datum van bezoek: september 2020
19 december 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom heerlijk gegeten! Het is super dat ik mijn gasten iedere keer kan verassen met een mooi menu van de Lindeboom. Of het nou wild, vis of vega is, het smaakt voortreffelijk.

Datum van bezoek: december 2020

Reizigers die Lindeboom New Style Restaurant De bekeken, bekeken ook

In Lindeboom New Style Restaurant De geweest? Deel je ervaringen!