“Uit eten”
Beoordeling van Bickels! Grand Café

Bickels! Grand Café
Geclassificeerd als nr. 7 van 20 Restaurants in Beek
30 augustus 2020 beoordeeld

Het is hier altijd gezellig. En lekker eten . Qua prijsverhouding voor iedereen wat wils . Ook voor gewoon kopje koffie.

Datum van bezoek: augustus 2020

8 maart 2020 beoordeeld

Loop hier altijd even binnen voor een kop koffie,die altijd goed is! Verder leuke zaak,met vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: maart 2020
11 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Was lang geleden dat ik in de Makado was. Is erg mooi verbouwd.
Bickels heeft een leuke en gezellige ambiance, gezellige plek met allerlei hoekjes en een open keuken.
Lekker gegeten, uitgebreide ontbijt-, lunch en dinerkaart.
Goede porties, leuk geserveerd. Personeel was ook fijn, niet opdringerig ofzo, maar wel aanwezig indien nodig.

Datum van bezoek: februari 2020
19 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Begrijp niet dat er 4 me mensen willen ontbijten en 1 pers vraagt mag ik geb ei ipv roerei nee
Wat n bot gedoe en waar doe je moeilijk over.gaat ze te goed daar

Datum van bezoek: december 2019
20 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We drinken hier vaker koffie met of zonder iets lekkers. Altijd top. Het ontbijt kan tot 12,00 uur besteld worden en dan heb je een lunch. Beslist de moeite waard.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Bickels! Grand Café bekeken, bekeken ook

In Bickels! Grand Café geweest? Deel je ervaringen!