“Culinair feestje”

ma 14-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Tegelen
4 weken geleden beoordeeld

Heerlijk gegeten! Gastvrije ontvangst, vriendelijke en professionele bediening! We hebben gekozen voor een driegangenmenu en een bijpassend wijnarrangement. In een woord: geweldig! We komen graag nog een keertje terug!

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie sfeer indruk bij binnenkomst. Nette en vriendelijke bediening. We hadden gekozen voor 5 gangen menu . Eerst een lekkere amuse , zag er mooi uit . We hadden een flesje witte wijn besteld . Een witte niet te droge , en niet te zoete wijn . Geen kaart gezien van de wijn , waardoor her erg verrassend was . Op de rekening 45 euro voor fles witte wijn. Erg prijzig . Het eten was voor de rest heerlijk ,en mooi gepresenteerd . Kaasplanken was alleen een aanfluiting 3 stukjes simpele kaas op bord in vierkante plakjes met een stuk brioche brood ernaast deed echt af , bij alle andere gerechten die zo mooi opgemaakt op bord lagen . Dat was echt jammer . Jammer dat er geen wijnarrangement was moesten nu apart bij kaas en dessert losse glazen bestellen inclusief de fles wijn , best prijzig allemaal .Geen foto van kaasplankje gemaakt , deed echt af naast de rest van deze mooie gerechten

Datum van bezoek: september 2019
19 augustus 2019 beoordeeld

dat is pas genieten. In het mooie kasteel en op het terras aan de vijver. waar je geen last hebt van andere gasten. Het restaurant zeker niet te vergeten. Wat een verwennerij dat verassingsmenu. De bediening is zeer professioneel waardoor alles op rolletjes verloopt zoals het hoort te zijn. Maar niet altijd het geval is. Maar hier is het genieten van de eerste tot de laatste minuut. Het ontbijt is ook heel uitgebreid wat ik maar zelden zie. Met heel erg veel producten uit de streek. Gewoon jammer dat we er maar zo kort waren. Wij komen zeker nog een keertje terug.

Datum van bezoek: augustus 2019
jhL2541LJ, Front Office Manager van Die Alde Heerlickheijt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2019

Beste Chantal,

hartelijk dank voor uw verblijf in ons Château! Ontzettend fijn te lezen dat u hebt genoten van uw verblijf!
Uw complimenten heb ik met onze collega's gedeeld en wij zien ernaar uit u nogmaals te mogen verwelkomen!

11 augustus 2019 beoordeeld

Heel hard genoten van het vier gangendiner. Vriendelijke en attentvolle bediening. Alle gerechten waren fantastisch zowel wat smaak als wat presentatie betreft. Een klein foutje werd snel rechtgezet met de nodige excuses. Ook de aangepaste wijnen waren van een topkwaliteit. Genoten van deze avond..

Datum van bezoek: augustus 2019

Beste gast,
wat fijn te lezen dat u hebt genoten van het diner. Alle medewerkers doen hun best om gasten de best mogelijke ervaring te bieden. Ik heb uw complimenten met het team gedeeld.
Graag tot ziens in Tegelen!

11 juni 2019 beoordeeld

Genoten van het vier gangen verrassingsdiner, dat wij bij onze overnachting in het hotel hadden geboekt. Allereerst complimenten voor de uitstekende bediening. Wij hadden echt het gevoel dat men ons een mooie avond wilde bezorgen, hetgeen zeer is gelukt. Het eten was gewoon op ster niveau, goede en verrassende smaken. Van de heerlijke en verfrissende amuse, de Steak tartaar, de Coquille en de Kabeljauw tot en met het desert van Framboos met o.a. zanddeeg aan toe, geweldig eten.

Datum van bezoek: juni 2019
jhL2541LJ, Front Office Manager van Die Alde Heerlickheijt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant!
Wij waarderen het zeer dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen.
Wat een mooie complimenten!

Erg fijn om te lezen dat u heeft genoten en wij hopen u snel terug te zien!

In Die Alde Heerlickheijt geweest? Deel je ervaringen!