Siepie79
Hulshorst, Nederland

Mooie locatie, heel goed personeel en lekkere bedden

4,0 van 5 bollen5 mrt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Ik had een overnachting gewonnen met ontbijt. Supermooie locatie en alle personeel was uiterst vriendelijk. Zwembad viel wat tegen maar sauna was heerlijk ! Bedden ook prima net als dekbedden en kussens. Ruime kamers en ondanks de vloerbedekking die echt niet meer van deze tijd is (maar vervangen zal gaan worden las ik) , heb ik weinig last gehad van m’n huisstofmijt allergie. Dat betekent dat het wel schoon was! Badkamer prima en schoon. Ontbijt ook lekker en voldoende keus!
Datum van verblijf: maart 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 7 mrt 2023
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je verblijf bij ons en graag tot ziens in Tegelen.
Onze kamer
4.6 km van Bilderberg Château Holtmühle
Bar/lounge
Volledig restitueerbaar
4.7 km van Bilderberg Château Holtmühle
Een blik op onze suite, net als alle kamers voorzien van Auping-bedden.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar
Word beloond met One Key
Bar/lounge
Bed
Meer hotels in Tegelen bekijken
Beoordeeld op 23 januari 2023 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf gehad. Mooie en nette kamers. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kortom wij hebben genoten en raden iedereen aan om hier een overnachting te boeken.

's Avonds hebben we genoten van het wildarrangement... Ieder gerecht was een feestje...

Datum van verblijf: december 2022
Jacqueline Hanssen, Gastenservice/Front Office van Bilderberg Château Holtmühle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2023

Dankjewel Heidy, fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over onze locatie. Hopelijk tot ziens in ons kasteel!

Beoordeeld op 5 december 2022

Vloerbedekking in hotel en kamers mag vervangen worden. Doet vies aan. Verder goed hotel op mooie locatie. Heerlijk ontbijt. Goede faciliteiten. Fitness veel cardio weinig kracht. Goed zwembad en sauna

Datum van verblijf: december 2022
Jacqueline Hanssen, Gastenservice/Front Office van Bilderberg Château Holtmühle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2023

Beste heer Kramer, bedankt voor uw beoordeling. De vloerbedekking zullen we zeker vervangen bij een volgende renovatie. We blijven deze dagelijks stofzuigen en regelmatig shamponeren.

Beoordeeld op 28 november 2022

Prachtige locatie! Heerlijk weekend gehad, perfect diner met bijpassend wijnarrangement en sublieme ingredienten en super verzorgd ontbijt. Mooie kamer, goed onderhouden, met alle luxe voorzien. Zeker weten een aanrader!

Beoordeeld op 28 november 2022

Ontvangst, zorg door personeel maakte ons verblijf tot een heerlijk weekend, Service bij ontbijt en diner is uitstekend, de vriendelijkheid zorgde ervoor dat dit weekend voor ons geweldig was.
Voor herhaling vatbaar

Beoordeeld op 28 november 2022

Alles is in orde in dit hotel. Het team is vriendelijk en gastvrij. De kamer is mooi, prima bed, propere badkamer. Het zwembad is geweldig. We hebben vorstelijk gedineerd en ontbeten. Topklasse! Een aanrader voor wandelen, fietsen en een bezoek aan Roermond en Venlo.