Beoordeeld op 12 september 2019

Mooi hotel vooral de kamer was schoon en de bedden heerlijk. Prima kussens . De douche en het bad schoon . De locatie is rustig alleen jammer dat de fontein buiten de hele nacht aan blijft. Ik heb graag het raam open maar dat was te lawaaierig jammer
Het restaurant links laten ga ergens anders eten

Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
jhL2541LJ, Front Office Manager van Bilderberg Château Holtmühle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw verblijf in ons chateau! Dank voor uw complimenten!
Graag verwelkomen wij u een volgende keer!

Beoordeeld op 5 september 2019

Tip om op de site te vermelden: dat alle kamers voorzien zijn van raam horren.
Verbeter tip : graag viltjes voor onder de glazen en een iets uitgebreidere kleine kaart.
Verder uitstekend hotel en mooie omgeving.
Hebben echt genoten.

Datum van verblijf: september 2019

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel, dank voor uw complimenten en uw feedback.
We gaan eraan werken!

Beoordeeld op 28 augustus 2019

met bongo bon gebruik gemaakt van dit hotel. Dit was een goede keus. De kamer was uitstekend, ook het ontbijt was erg uitgebreid. We hebben genoten van ons cadeautje. We raden deze accommodatie dan ook aan.

Beste Henk,
Hartelijk dank voor verblijf in ons hotel! Dank voor uw complimenten! Goed te horen dat u heeft genoten van ons ontbijt!

Beoordeeld op 26 augustus 2019 via mobiele applicatie

Om de trouwdag te vieren kozen we voor een verblijf in Holtmuhle. In kamer 416 wel te verstaan. Een fantastisch ruime suite met grote kamer, een gang met wasruimte douche en jacuzzi. Tot slot het slaapgedeelte met uitzicht op al dit fraais.
Een bijzonder vriendelijk ontvangst, prima ontbijt een een lieve attentie vanwege de trouwdag. Op sommige plekken even extra poetsen en dan is 5 sterren verdiend.

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw verblijf, goed om te horen dat u ons heeft uitgekozen om uw trouwdag te vieren!
Dank voor de lovende mooie complimenten!

Beoordeeld op 26 augustus 2019

Algemene indruk van het hotel is goed. Het beddengoed is vier nachten niet verschoond. Het werd opgemaakt, maar niet verschoond. Vooral bij warm weer is het wenselijk in een fris bedje te stappen. überhaupt al, maar zeker als men ook rekening houdt met nachtelijk zweten..

Beste Anoek,
Hartelijk dank voor uw verblijf in ons kasteel. Dank voor uw complimenten!
We hopen u graag een volgende keer te mogen verwelkomen, graag tot dan!