“Heerlijk eten”

Voeg deze dan toe!
Nan King
Geclassificeerd als nr. 2 van 5 Restaurants in Born
3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We gaan er altijd afhalen. Wordt altijd snel en netjes geholpen. Eten is prima. We hebben er ook een keer wezen uit eten. Het is een groot restaurant., maar erg rustig.

10 december 2017 beoordeeld

We halen hier regelmatig wat te eten. Vaak reserveren we vooraf en horen we "kwartiertje". Kom je dan na dat kwartiertje je eten ophalen dan moet je vaak nog zo'n periode wachten. Vooral op bijzondere dagen als feestdagen en moederdag. Het eten is verder goed geprijsd en van goede kwaliteit. Zo nu en dan blijven we er ook eten - de wachttijden zijn dan minder lang. Ik heb wel het idee dat het restaurant iets meer prioriteit krijgt dan de afhaalbalie. Of dat verkeerd is? Dat zal een ieder voor zichzelf moeten beoordelen.

16 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Puur en heel smakelijk eten,
Heel rustig zitten, en de bediening is zeer correct!
Prijs kwaliteit is top!
16 euro pp!

28 mei 2017 beoordeeld

Met acht personen hier gaan eten a la carte. In tegenstelling tot referenties een zeer vriendelijke bediening er erg lekker eten.
Eigenaresse was erg enthousiast en bood zelfs nog een rondje van het huis aan.
Kortom, zeer om aan te bevelen!

16 april 2017 beoordeeld

Ruime keuze uit diverse Chinese keukens, onder andere Kantonees,Peking,Sechuan. Basismenu zeer redelijk geprijsd. Geen overdadige porties maar wel uiterst smakelijk. Na afloop ontvangen de gasten een warme vochtige doek om zich op te frissen en bij de jasmijn thee een cote d' or chocolaatje.

Reizigers die Nan King bekeken, bekeken ook

In Nan King geweest? Deel je ervaringen!