Lawrence R
Rotterdam, Nederland

"Not gr8, not terrible."

Beoordeling van Gr8 Hotel Sevenum
4,0 van 5 bollen11 jan 2020 beoordeeld
Prima hotel voor korte verblijven. Kamers zijn netjes, TV eigenlijk veel te groot en de smart verlichting wil nog wel eens middernacht vol aan gaan.

Nette boxspring, helaas met een te licht topmatras per bed, waardoor eea gaat schuiven en je nog wel eens tussen 2 bedden in kunt belanden.

Beperkt aanbod van restaurants in de omgeving, redelijk prijzig ook nog eens.
Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Bezocht voor zaken
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Bergerhof2
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
2.6 km van Gr8 Hotel Sevenum
            • eDreams
            0.0 km van Gr8 Hotel Sevenum
            Meer hotels in Sevenum bekijken
            Beoordeeld op 23 december 2019

Voor mijn werk moet ik regelmatig in de regio overnachten. Vaak kom je dan in hotels terecht waar allerlei extra faciliteiten zijn. Daar maak ik eigenlijk nooit gebruik van. Het GR8 concept is slim: een hele prima kamer en een goed bed. Voordeel is dat de prijs ook niet heel hoog is omdat je niet voor extra's betaald. Kan me voortellen dat als je recreatief komt en er een aantal dagen zit het wat "saai" is.

Datum van verblijf: december 2019
            • Reistype: Reisde voor zaken
            Beoordeeld op 11 november 2019

Hotel aan de rand van de autostrade.
            Geen hinder van lawaai.
            Hotel was volledig vernieuw, alles zeer netjes en verzorgd.
            Onthaal erg vriendelijk.

Ontbijt in de 'la place' vlak naast het hotel (verbonden met gang) - zeer uitgebreid en lekker ontbijt - voor elk wat wils - vers en zeer lekker!
            Kortom echt een aanrader, wij komen terug!!

Datum van verblijf: november 2019
            Beoordeeld op 4 november 2019 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel, schappelijk van prijs.
            Parking gratis beschikbaar. Bij een afrit van autosnelweg maar zeer goed geïsoleerd, geen enkel geluid van buiten kan gehoord worden.

De kamers zijn modern, met weerlicht, grote tv, instapdouche, boxspring, enz. Prachtig inrichting.
            Hotel aanpalend aan La Place, je kan via het Hotel rechtstreeks naar het restaurant zonder naar buiten te moeten.
            Ontbijt wordt bij La Place geserveerd, altijd inbegrepen in de prijs van de kamer.
            Ontbijt buffet super lekker en genoeg keuze.

Datum van verblijf: november 2019
            Beoordeeld op 27 oktober 2019 via mobiele applicatie

Heel fijn hotel. Moderne inrichting. Keurig schoon. Family room is een aanrader met kleine kinderen. Wij bleven een nachtje om de volgende dag naar Toverland te gaan. Dat ligt bijna om de hoek. Ontbijt perfect geregeld bij La Place!

Datum van verblijf: oktober 2019
            Beoordeeld op 7 oktober 2019

Kleinschalig hotel met moderne inrichting. Heerlijke schoon en mooie grote douche en aparte toilet. Leuk is dat je de verlichting kan aanpassen. Heerlijk grote tv waar je vanuit je bed een prima beeld hebt. Wij hebben genoten van de heerlijke bedden en als kers op de taart een la Place ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2019