Gratis annuleren tot 03-12-21
PricelineUS$ 114
Orbitz.comUS$ 114
CheapTicketsUS$ 114
Beoordeeld op 11 november 2019

Hotel aan de rand van de autostrade.
Geen hinder van lawaai.
Hotel was volledig vernieuw, alles zeer netjes en verzorgd.
Onthaal erg vriendelijk.

Ontbijt in de 'la place' vlak naast het hotel (verbonden met gang) - zeer uitgebreid en lekker ontbijt - voor elk wat wils - vers en zeer lekker!
Kortom echt een aanrader, wij komen terug!!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 4 november 2019 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel, schappelijk van prijs.
Parking gratis beschikbaar. Bij een afrit van autosnelweg maar zeer goed geïsoleerd, geen enkel geluid van buiten kan gehoord worden.

De kamers zijn modern, met weerlicht, grote tv, instapdouche, boxspring, enz. Prachtig inrichting.
Hotel aanpalend aan La Place, je kan via het Hotel rechtstreeks naar het restaurant zonder naar buiten te moeten.
Ontbijt wordt bij La Place geserveerd, altijd inbegrepen in de prijs van de kamer.
Ontbijt buffet super lekker en genoeg keuze.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 27 oktober 2019 via mobiele applicatie

Heel fijn hotel. Moderne inrichting. Keurig schoon. Family room is een aanrader met kleine kinderen. Wij bleven een nachtje om de volgende dag naar Toverland te gaan. Dat ligt bijna om de hoek. Ontbijt perfect geregeld bij La Place!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 7 oktober 2019

Kleinschalig hotel met moderne inrichting. Heerlijke schoon en mooie grote douche en aparte toilet. Leuk is dat je de verlichting kan aanpassen. Heerlijk grote tv waar je vanuit je bed een prima beeld hebt. Wij hebben genoten van de heerlijke bedden en als kers op de taart een la Place ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 10 september 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel goede bedden en groot tv, en een superdouche, ontbijt Smorgens bij la place, is super. Verse kan het niet.
Min punt, inchecken in computer, ging niet de kamer was nog nie klaar om 17 uur!! Vreemd, volgende dag, om 17 uur in de kamer, niet schoongemaakt en niet opgemaakt!!, kwamen om 1715 binnen om schoon te maken. Dit kan niet!!
In de buurt genoeg tenten om te eten. Wel aan de snelweg, maar geen hinder van.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde voor zaken