Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk park! Voor ieder wat wils!

Voor de tweede keer dit kindvriendelijke park bezocht. Wederom vrijwel geen wachtrijen voor ... meer lezen

2 dagen geleden beoordeeld
Robberttot
Heerlen, Nederland
via mobiele applicatie
Leuk, schoon!

Leuk, netjes verzorgd attractiepark. Voor elke leeftijd wel iets te beleven. Leuke achtbanen. In ... meer lezen

4 dagen geleden beoordeeld
TSchoumakers
Rotterdam, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 1.010 beoordelingen

Beoordeeld op 7 september 2019

Een leuke dag uit uit voor het hele gezin
De nieuwe uitbreiding is erg mooi geworden
En de duik show zeer spectaculair

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

Het was een erg leuk uitje met onze zoon van 8. Het park is erg netjes en schoon. Het personeel erg vriendelijk. De atracties erg leuk. We hebben veel plezier gemaakt en genoten.

Beoordeeld op 31 augustus 2019 via mobiele applicatie

Zijn hier in het weekend geweest met onze kleuter en wij vonden het helemaal geweldig. Wat een mooi park. Ingedeeld in verschillende “landen” met diverse attracties voor iedereen. Het is een soort voorloper op de Efteling. Veel attracties waar onze kleuter gebruik van kon maken ( hij is nog geen 1.20 groot ).

Mooi verzorgt met redelijke prijzen en goed te doen in 1 dag!

Beoordeeld op 31 augustus 2019

Eerste indruk was goed. Mooi en schoon park. Leuk voor jong en oud en alles ligt dicht bij elkaar. Enige minpunt, was de service bij de horeca. We hadden ons verheugd op iets wat we hadden gezien en meerdere bezoekers op een hapje te eten. We werden geweigerd omdat ze gingen sluiten ivm een evenement. Persoonlijk vind ik het heel bijzonder om gasten/klanten op een zaterdag in de zomer te weigeren terwijl het park zeker nog 2 uur open is? Of vermeld dit eerder, of geef een alternatief zodat men het helemaal niet erg vind om geweigerd te worden. Maar het was de manier waarop. Erg jammer, want het zijn net die kleine extraatjes waar je mensen voor je kunt winnen om terug te keren.

Beoordeeld op 31 augustus 2019

Heel mooi opgezet park. Paden zijn ook met kinderwagens en rolstoelen goed begaanbaar. Voor elke leeftijd zijn er attracties te vinden. Het binnengedeelte is meer voor de kleinere en hier zitten ook de restaurantjes met terasjes. Toiletten op verschillende plekken door het park zijn netjes en worden regelmatig schoongemaakt. Het park is in 1 dag goed te doen. Voldoende parkeergelegenheid. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke shops in de stijl van het themagebied van het park. Zeker de moeite waard

Datum van activiteit: juli 2019