“Leuk van opzet slecht van eten”
Beoordeling van ABC Restaurant Sevenum

ABC Restaurant Sevenum
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Snelle hap in Sevenum
28 augustus 2020 beoordeeld

Opzet is erg leuk en erg veel keus ook qua drinken en desserts. Eten was echter van slechte kwaliteit. Vis lag veel te lang waardoor het uitdroogde. Nieuw gebakken vis en vlees werd bovenop oud gegooid, waardoor je dus mss iets eet wat al uren in de bak ligt onder een warmhoud lamp. Vlees was deels koud en vreselijk taai. Sommige dingen bewust niet genomen, bang om ziek te worden. Bij het ijs waren de kommen op en werden pas aangevuld toen we bij andere stand ernaar vroegen en ze werden zonder een woord en met een boos gezicht erneer gezet. Ik vond het het geld niet waard.

23 augustus 2020 beoordeeld

de ambiance was super leek alsof je in een winkel straat van restaurants was echt een super concept.
Voor kids erg leuke ervaring en veel keuze voor ze suikerspin en milkshakes.

Helaas liet het eten te wensen over en kan er weinig goeds van zeggen. Dit was mijn 173euro NIET waard!!!

Wat ik wil benoemen is de spare ribs waren erg goed en de vis ook.

Helaas wat opviel tussen het slechte eten was de sushi, mijn vrouw en ik en meerdere om ons heen waren/zijn goeie sushi eters en dit was BELACHELIJK SLECHT!! veel te strak opgerold en het voelde als rubber aan. Ik kon het stukje sushi fijn knijpen en het veerde zo weer terug in de oude vorm, ik heb getimed en het koste mij letterlijk 45 seconde om 1 stukje fatsoenlijk weg te krijgen.

Ik geef 2 van de 5 sterren omdat de omgeving erg leuk was en er veel keuze voor kids waren. Ik raad dit restaurant ABSOLUUT niet aan, aan mensen dus enige redelijke smaak hebben.

Dan was er nog 1 incident er was een plasje op de vloer waardoor mijn dochter uitgleed en zich bezeerde, dit kan gebeuren maar na het melden werd het niet opgeruimd en vielen er nog 2 kinderen. Na het boos worden werd er pas wat aangedaan erg jammer.

16 augustus 2020 beoordeeld

Locatie/indeling/inrichting prachtig. Concept leuk. Alleen jammer dat het eten zwaar teleurstellend is. Niks smaakt vers, vraag me of of er uberhaupt een kok in t gebouw is of dat alles alleen opgewarmd wordt. Veel eten ligt er al veel te lang en ziet er niet meer smakelijk uit. Sausen en eten in saus zit een heel vel of omdat het er lang staat. Als je restaurantprijzen vraagt moet je dit ook waarmaken in de kwaliteit van t eten en dat is hier niet aan de orde.

Datum van bezoek: augustus 2020
abcrestaurantsevenum, Front Office Manager van ABC Restaurant Sevenum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2020

Beste Rebecca,

Wat vervelend dat u een mindere ervaring heeft gehad bij ABC Sevenum. Zou u de situatie in een mail naar ons willen sturen?
Deze mag naar: sevenum@abcrestaurants.com.
Graag reageren wij via deze weg.

Team ABC Restaurant Sevenum

15 augustus 2020 beoordeeld

Goed eten, ruim opgezet en lekker. Voor ieder wat wils.
Er staan hier een aantal negatieve bevindingen over de corona maatregelen in dit restaurant, maar dat ligt aan die personen, niet aan het restaurant. Moeten ze politie agentjes op elke hoek neerzetten? Doe ff normaal.
Ook ik had bijna ruzie toen ik twee dames aanspraak over het feit dat ze de pijlen niet volgde. Dat zijn zielige mensen. Een ander zei sorry en bedankte me.
Als iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid neemt, iemand anders wijst op zijn of haar gedrag en die ander dan dan gehoor aan geeft, komen we een heel eind.

5 augustus 2020 beoordeeld

Vandaag bij ABC te sevenum geweest, maar een zware teleurstelling.
Het eten was goed, daar is niets van te zeggen,maar de corona-maatregelingen was ronduit slecht.
De pijlen op de grond waren verwarrend en werkelijk bijna niemand hield zich aan de regels.
Meerdere keren iets van tegen het personeel van gezegd, maar ze “konden er niets aan doen”, was hun antwoord.
Kleine kinderen rende rond en ouders namen hun verantwoordelijkheid niet.
Twee keer bijna ruzie gekregen omdat ik er iets van zei en keer zelfs een bedreiging gehad. Dit gemeld, maar het antwoord wat ik kreeg: blijf maar een beetje uit hun buurt.
In de rij staan voor het eten werd niet gerespecteerd door bijna iedereen en er werd gewoon”voor gedrongen en tussen gelopen”, even iets pakken onder je door.
Het personeel in de keuken durfde er niets van te zeggen, terwijl ze mij aankeken en hun schouders ophaalde.
Jammer, maar hier ga ik nooit meer naar toe op deze manier.

Reizigers die ABC Restaurant Sevenum bekeken, bekeken ook

In ABC Restaurant Sevenum geweest? Deel je ervaringen!