“Gezellige locatie voor wandelaars en fietsers”
Beoordeling van Herberg In het Wilde Zwijn

Herberg In het Wilde Zwijn
Geclassificeerd als nr. 3 van 14 Restaurants in Bergeijk
31 mei 2018 beoordeeld

Onze lunch bestond uit een Croque Madame en was gewoon goed. De bediening was gezellig en de atmosfeer goed.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant temidden van de Kempen.
Met bij passende donkere inrichting met zwijnenkoppen aan de muur en roodwitte ruitjes gordijnen.
Het menu eenvoudig maar heerlijk
Grootmoeders stamppotten of grote schnitzels !

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer onvriendelijke bediening. Er werd ons bovendien op heel onvriendelijke manier gezegd dat we de rijstkoeken voor onze zoon van 10 maanden oud van de tafel moesten halen.

23 april 2018 beoordeeld

Mooie zaak, goede uitgebreide keuze, groot terras, speelgelegenheid voor de kinderen, parkeerplaats, rustig gelegen in de nabijheid van veel natuur. Niet duur, meer dan voldoende, lekker eten. Zowel voor drenk en hapjes als uitgebreider te eten. Goede vlotte bediening ook. Een aanrader !

9 april 2018 beoordeeld

Kom je hier binnen valt direct de rommel op de grond op. Bij de drankjes wordt een schaaltje doppinda's gegeven. En de doppen mag je op de grond deponeren. En dat valt niet mee :-) om zomaar wat op de grond te gooien. Het geeft het restaurant wel direct de gemoedelijke sfeer. Het eten is prima, de frietjes lekker en goed warm. Een tube mayonaise krijg je bijgeleverd. De bediening is vlot ondanks de grote drukte op een warme voorjaarsdag en het binnen en buiten goed vol zit. Hier moet je natuurlijk wild zwijn of speenvarken eten, Dat kunnen ze goed. Een aanrader voor als je in de buurt bent.

Let vooral ook even op de aandacht die aan de toiletten is geschonken.

Reizigers die Herberg In het Wilde Zwijn bekeken, bekeken ook

Westerhoven, Noord-Brabant

In Herberg In het Wilde Zwijn geweest? Deel je ervaringen!