“Restobezoek”

Geclassificeerd als nr. 3 van 14 Restaurants in Bergeijk
Keukens: Diner, Nederlands, Gezond
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner
Beschrijving: Welkom bij ons Streekrestaurant op ’t Hof te Bergeijk. Onze menukaart bestaat voor 80% uit streekproducten, waarvan u in een gemoedelijke huiselijke sfeer kunt genieten, zoals u dat in de Bourgondische Kempen gewend bent. Marnetta maakt van deze streekproducten op eigentijdse wijze overheerlijke gerechten. Laat u ook eens culinair verwennen middels het unieke Streekproeverijtje of Streekverwennerijtje. Hierbij worden uitsluitend streekproducten geserveerd. Ons driegangen keuze Teutenmenu wisselt maandelijks (€22,50). De menukaart wisselt om de drie maanden. Daarnaast werken we met seizoensproducten zoals asperges en wild. Wij werken met verse en dus gezonde producten. Naast persoonlijke aandacht, spelen wij in op de wensen van onze gasten (o.a. glutenvrij, suikervrij). Mocht u onverhoopt minder tijd hebben, dan houden wij daar rekening mee. Zowel een kinderspeelhoek met baby verschoonplank, als een invalidentoilet zijn aanwezig. Informeer gerust naar de mogelijkheden voor grotere gezelschappen. Ook voor uw feestje, lunch, Teutenbrunch of High Tea. U kunt bij ons ook terecht voor uw streekcatering en verkoop van streekproducten. De Hofkaemer is winnaar van de Bier en Gastronomie Award 2011.
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk restaurant met veel streekproducten.. top !ook de mensen die ons ontvangen zijn heel vriendelijk!

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als gezin met twee kinderen een superleuke avond gehad. Lekker eten, leuke mensen en bijzonder zo met bijna alles uit de streek. Zeer de moeite waard!

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met zijn twee. Lekkere biertjes, goede streekproducten van hoge kwaliteit. Super gewoon.

1 april 2018 beoordeeld

Gisteren met 10 personen gegeten bij Streekrestaurant de Hofkaemer, een In streekgerechten gespecialiseerd restaurant met super vriendelijke bediening.
De locaties aan het plein is perfect, een leuk terras met dekens en terrasverwarming.
Tip: Vraag aan de eigenaar advies voor heerlijke biertjes. Aansluitend aan de stamtafel super gezellig en lekker gegeten. een echter aanrader

16 februari 2018 beoordeeld

Hier ervaart men nog de Kempische gastvrijheid en de bijzonder hartelijke ontvangst.
Een echt Streekrestaurant met een leuke en lekkere kaart waar ook de lokale leveranciers aan bod komen.Heel verleidelijke streekbiertjes om zelfs te proeven met twee.
Ontdekking en aanrader.

Reizigers die Streekrestaurant de Hofkaemer bekeken, bekeken ook

Westerhoven, Noord-Brabant

Bergeijk, Noord-Brabant

In Streekrestaurant de Hofkaemer geweest? Deel je ervaringen!