Fletcher Hotel-Restaurant Prinsen
US$ 195*
  • Inclusief ontbijt
US$ 107*
  • Gratis parkeren
Landgoed Huize Bergen(Vught)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 87*
4 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden het een knus en gezellig hotel. Het deed prachtig aan alles was in de kerstversieriing . Kamers waren mooi . Wel jammer dat er in de kamer van mijn zoon en schoondochter de wc niet was schoongemaakt. Het ontbijt was prima miste alleen het donkere brood eat je zelf kan snijden . Nu was er weining keus witte en bruine bolletjes. Jammer dat er nog geen koffiemachine is dat is meer van deze tijd. Maar ondaks dat vonden we het een leuk hotel en hebben we wel genoten . Ik zou er bij een volgend bezoek weer voor kiezen

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
30 november 2017 beoordeeld

De kamer was erg basic en bovendien erg gehorig. Bed was gelukkig wel goed. Het ontbijt was voor 15 euro zeer aan de matige kant. Ook wel heel basic en voor 15 euro p.p. verwacht ik echt een goed ontbijt wat bovendien goed en vlot aangevuld wordt als er iets op is. Kortom: Een gedateerd hotel dat zijn sterren niet waarmaakt.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
20 november 2017 beoordeeld

Regelmatig dineren wij bij Fletcher restaurants in het gehele land met gebruikmaking van Social Deal-vouchers. Onze ervaringen zijn vrijwel altijd positief. Helaas vormde ons bezoek aan uw restaurant gisteravond hierop een uitzondering. Graag willen wij u onze ervaringen laten weten.

De Social Deal-vouchers beloven een gastronomische verrassing en hebben een waarde van € 29,50. Dat ze slechts € 17,50 kosten, doet verder niet ter zake.

De menukaart die aan ons werd gepresenteerd, bood nauwelijks keuze, en wijkt wel heel erg af van de reguliere kaart. Twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en één nagerecht. Er werd geen vegetarisch gerecht aangeboden, iets dat in deze tijd in een restaurant op uw niveau toch vanzelfsprekend zou moeten zijn. Wie brood wil of iets extra’s, moet hiervoor fors in de buidel tasten. Hoe dit pakket een waarde van € 29,50 kan hebben, is voor ons onbegrijpelijk. Gelukkig heeft de receptioniste vergeten de 4-sterren-toeslag van € 5,00 per persoon in rekening te brengen, anders was het nog erger geweest.

Toen wij om de wijnkaart vroegen, kregen wij als antwoord dat die er niet was. Vreemd voor een vier sterren restaurant. Op ons verzoek kregen we wel de bierkaart, hierop staan geen prijzen, en volgens ons bent u verplicht ongevraagd aan uw gasten te laten weten wat uw gerechten en consumpties kosten. Bij het afrekenen bleken de prijzen voor bier en wijn overigens heel redelijk, maar dat terzijde.

In de wijn van mijn vrouw dreef iets wat zij aanzag voor kurk. Uw gastvrouw merkte op dat dat zeker niet kon. Wat het dan wel was, werd niet duidelijk. Er werd een ander glas gebracht, maar of het ook andere wijn was….

In het restaurant werkten gisteravond twee serveersters, die duidelijk geen onderlinge taakverdeling hadden. Daarmee zou je kunnen voorkomen dat twee keer hetzelfde wordt gevraagd of verteld.

Bij ons vertrek voelden wij ons teleurgesteld, wij hebben een kater overgehouden aan ons bezoek, en dat kwam zeker niet door overmatig alcoholgebruik.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
11 november 2017 beoordeeld

het hotel was prima
alleen kan het wel een opknap beurt krijgen
het ontbijt was prima verzorgd alleen de ruimte vond ik erg klein
alleen voor mensen met een gluten en lactose dieet heeft is het wel een probleem ze hebben wel gluten vrij brood maar het beleg was er niet echt

Kamertip: onze hotel kamer uitzicht was aan de tuin kant dus erg rustig
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
9 november 2017 beoordeeld

Vorige week twee nachten verbleven in Hotel Prinsen. Zeer aardige medewerkers. prima ontbijt en 's avonds zeer goed gegeten. De kamer was basic maar netjes en schoon. Qua prijs kwaliteit zeker een aanrader.

Kamertip: de kamer boven de bar (nr 28) heeft lawaai van de gasten in de bar. Deze sluit om 23 uur.
  • Verbleef: november 2017, reisde alleen