Gratis annuleren tot 07-10-22
PricelineUS$ 100
TravelocityUS$ 99
Trip.comUS$ 109
Beoordeeld op 15 april 2022 via mobiele applicatie

Heel geslaagd verblijf. Zowel de kamer was tiptop in orde maar ook het eten in het restaurant is heerlijk en het personeel allemaal supervriendelijk. Ook de manier waarop men mijn probleem met de vergeten tandenborstel heeft aangepakt getuigt van echte klantgerichtheid.
Een aanrader!

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 27 juni 2021

top hotel,heerlijk gegeten in het restaurants in de avond ,het ontbijt was super ,behoorlijk uitgebreid.personeel zeer vriendelijk,hotel kamer is wat klein maar netjes en schoon,dat geld ook voor de badkamer,goede bedden en kussen.de omgeving is erg mooi ,smorgen veel fluitende vogels ,heerlijk.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 7 oktober 2020

Rustig gelegen zakenhotel midden in de bossen. Goed toeven in de herfst, eenvoudige maar van alles voorzien, geen zitje op de kamer 1 rechte houten stoel aan klein buro. Dus vrij sober, wel op de gangen zitjes .
Gezellige brasserie met uitstekende keuken.

Kamertip: groot hotel met lange gangen, probeer kamer dicht bij de receptie te krijgen.
Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 20 september 2020 via mobiele applicatie

Twee nachtjes geboekt voor zeer redelijke prijs. Typisch conferentiehotel midden in de bossen. Kamers erg basic met kleine badkamer en douche. Slechts één stoel in de kamer is wat lastig als je met twee bent. Heel vreemd balkonnetje waar je niet eens alleen op kunt staan. Redelijk goed bed maar waarom nou een veel te warm dekbed bij zomerse temperaturen en ontbreken van airco? Groot terras waar je met warm weer wel fijn kunt zitten. Ontbijt niet erg uitgebreid maar wel zelfbediening waar meeste hotels in deze tijd niet meer aan doen om voor de hand liggende redenen en dus is afstand bewaren erg lastig. Diner in de brasserie vrij goed van kwaliteit maar niet bijzonder. Garnituur bij alle gerechten hetzelfde of het nou vlees of vis is. De open keuken is geen succes want erg sterke en niet heel prettige etenslucht in de hele ruimte. Ligging van het hotel in de bossen maakt veel goed en vormt goede uitvalsbasis voor fietstochtje dus misschien komen we toch wel eens terug.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 28 augustus 2020

Ik moest snel een centraal gelegen hotel boeken en kwam hier terecht. Het hotel is bezig met een make over. Kamers zijn netjes en de brasserie sprong eruit. Zelf ben ik best wel een verwende/kritische eter maar vanille olie over risotto, kreeft, lamsoren.... dat had ik hier totaal niet verwacht.

Datum van verblijf: augustus 2020