TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 7 mei 2019

Hotel is gedateerd, zeker de oudere kamers, maar de brasserie is top. Zeer lekker gegeten, en goede service. Bij het wijnarrangement hadden ze wel moeten vertellen dat het aantal glazen beperkt is. Wij moesten 10 euro bijbetalen maar na een kleine discussie heeft men dit niet doorgevoerd.

Beoordeeld op 15 april 2019

Het hotel ligt op een mooie locatie in de bossen. Bij binnenkomst ziet het er allemaal keurig uit. Maar eenmaal op weg naar onze kamer (is een eindje lopen) wordt de keurigheid steeds wat minder, het is een gangenstelsel en trap waarbij je eerder denkt aan een bejaardentehuis of ziekenhuis. Onze rustig gelegen kamer was redelijk gedateerd evenals de tv en badkamer en er is geen balkon. Het ontbijt is redelijk, maar niet echt uitgebreid of luxe. De koffie is perfect en het personeel is vriendelijk en correct. De prijs/kwaliteitsverhouding is wat zoek.

Beoordeeld op 13 april 2019

Hotel heel rustig gelegen. Prima onthaal. Mooie kamer. Prima gelegen als startplaats voor fietstochtjes.
Driegangendiner is aanrader. mooi verzorgde schotels, Heel lekker van smaak.

Voor herhaling vatbaar.

Beoordeeld op 31 maart 2019 via mobiele applicatie

De omgeving is mooi om er te komen is wel een dingetje. Wat wij van omwonenden hebben gehoord en wij zelf ook mee maakten is dat er geen bewegwijzering naar het hotel is waardoor je ondanks de tomtom verkeerd rijdt. De directie vind het niet nodig om deze te plaatsen. Jammer niet professioneel.
De kamers zijn gedateerd maar verder oké. Het eten is goed en voldoende. Ontbijt was ook voldoende alleen de kaas en vleeswaren lagen onder lampen waardoor de kaas aan het uitdrogen was en ging krullen dat kan echt niet. Bij het afrekenen klopte de rekening van het restaurant niet de bon waarop wij akkoord getekend hadden was nergens te vinden. Dus opletten met het afrekenen. Gelukkig heeft de dame de te veel opgevoerde drankjes er op het einde van af gehaald

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 27 maart 2019

Dit hotel ligt op een prachtige plek in het bos. Je voelt je weg van de snelweg, letterlijk. Het hotel wordt langzaam maar zeker opgeknapt, de entree, het restaurant en de kamer waar we slipen was perfect in orde. Hier en daar mogen de gangen nog een likje verf maar volgens mij staat dit op de planning.
De bedden en het ontbijt waren prima en dat is toch wat voor de meeste mensen belangrijk is.

Kamertip: Vraag naar de gerenoveerde kamers, (wij hadden kamer 12).
Datum van verblijf: maart 2019