TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 31 maart 2019 via mobiele applicatie

De omgeving is mooi om er te komen is wel een dingetje. Wat wij van omwonenden hebben gehoord en wij zelf ook mee maakten is dat er geen bewegwijzering naar het hotel is waardoor je ondanks de tomtom verkeerd rijdt. De directie vind het niet nodig om deze te plaatsen. Jammer niet professioneel.
De kamers zijn gedateerd maar verder oké. Het eten is goed en voldoende. Ontbijt was ook voldoende alleen de kaas en vleeswaren lagen onder lampen waardoor de kaas aan het uitdrogen was en ging krullen dat kan echt niet. Bij het afrekenen klopte de rekening van het restaurant niet de bon waarop wij akkoord getekend hadden was nergens te vinden. Dus opletten met het afrekenen. Gelukkig heeft de dame de te veel opgevoerde drankjes er op het einde van af gehaald

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 27 maart 2019

Dit hotel ligt op een prachtige plek in het bos. Je voelt je weg van de snelweg, letterlijk. Het hotel wordt langzaam maar zeker opgeknapt, de entree, het restaurant en de kamer waar we slipen was perfect in orde. Hier en daar mogen de gangen nog een likje verf maar volgens mij staat dit op de planning.
De bedden en het ontbijt waren prima en dat is toch wat voor de meeste mensen belangrijk is.

Kamertip: Vraag naar de gerenoveerde kamers, (wij hadden kamer 12).
Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2018

Bij aankomst werden wij onmiddellijk goed geïnformeerd door een receptiemedewerkster. Zij vertelde ons welke kamer wij toegewezen hadden en hoe wij er het best konden komen. De kamer is niet heel groot, maar volstaat en de badkamer is praktisch ingericht. Het gebouw is wel zeer groot, je loopt soms verloren in de gangen. Het driegangendiner, dat inbegrepen was, is zeer lekker en ruim voldoende. De keukenchef is sinds begin dit jaar in de brasserie aan het werk en het eten is er nu prima.
Enige opmerking: een digitale tv is een must in deze tijd!

Kamertip: Vraag een kamer achteraan het hotel. Er is parking voorzien en je kan ook langs de achterkant binnen. Makkelijk voor in- en uitladen!
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

Hotel Guldenberg is zeer rustig gelegen midden in het bos. Wij hadden een kamer in de nog niet gerenoveerde vleugel, maar alles was netjes en prima in orde. De kamers zijn basic, maar als je hele dagen op pad bent in de prachtige omgeving, voldoet dit ruimschoots. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Het personeel is enthousiast en helpt je met de glimlach. Er is een fijne brasserie met lekkere keuken (dagmenu 3 gangen aan 25 euro) en er is ook een mooi terras en binnentuin. Het hotel is een groot complex, maar doordat de vleugels verspreid liggen op het terrein heb je toch het gevoel in een vrij kleinschalig hotel te verblijven. Het is ook ideaal als vertrekpunt voor fiets- of wandeltochten, want de knooppunten lopen in/langs het hotelterrein. Onze kamer keek uit op het bos, dus het was heerlijk slapen met het raam open met op de achtergrond enkel natuurgeluiden. Er is ook een mooie afgesloten fietsenstalling. Aan de balie kan je fiets- en wandelroutes krijgen of een kaart kopen. Probeer zeker de route door de Loonse en Drunense Duinen of de route naar de Oisterwijkse Vennen en Bossen. Wij komen terug!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 11 juli 2018

ontvangst ietsminder dan verwacht in hotel receptie onbeman/vrouwd
wel alles op scherp alsof veel gasten verwacht.
restaurant top bediening goed mis wel een maitre (gast heer-vrouw)
kamers niet gezien we waren geen hotelgasten jammer

Datum van verblijf: juli 2018