Hotel Guldenberg
US$ 139*
7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel hoor.
Zoals al eerder vernoemd.. erg gedateerde kamers, wel schoon. Haal die vieze wanden uit de douche(bah!)
Tijd dat ze meegaan met de de rest. Personeel is vriendelijk maar passie voel ik niet.
Mensen die zagen over het ontbijt moeten nog eens beter kijken. Is gewoon prima! Alles aanwezig voor actieve wandel of fiets dag. Restaurant kwaliteit is erg goed vind ik. Sauna was ook prettig na lange stappen. Ja 2 dagen hier is genoeg. Wel ongezellig en gehorig dus 1 avond is genoeg. Personeel stond met hun vingers de draaien en luidop samen de dagelijkse verhaaltjes te doen(niet interessant voor gasten) al met al prima en genoten van stilte.

Verbleef: november 2017, reisde alleen
2 oktober 2017 beoordeeld

Met een klein hartje voor een weekend vertrokken naar hotel Guldenberg omdat dit hotel toch een aantal slechte beoordelingen op zijn naam staan heeft.
Ten onrechte :
-het hotel ligt in een schitterende bosomgeving met veel wandel- en fietsmogelijkheden;
-de kamers zijn inderdaad wat ouder en niet luxueus ingericht, maar alles is aanwezig
en de kamers zijn proper, net als de rest van het hotel;
-bar en brasserie zijn prima in orde.
Rekening houdend met de aantrekkelijke kamerprijs : prima hotel voor een kort verblijf.

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
24 september 2017 beoordeeld

Voor ons was het de tweede keer dat we hier met een groep (niet zelf gekozen dus) verbleven.
Ontvangst en bediening waren zeker wel leuk en vriendelijk! Ook de locatie is gewoon prachtig: midden in de bossen, en vlakbij de Loonse en Drunense duinen. Een mooi terras situeert zich aan de hoofdingang.
Wij hebben ook wel vrij goed geslapen op de stevige matrassen.
De grasperkjes en tuintjes in en rond het hotel kunnen echter een opknapbeurt gebruiken. Het oogt hier en daar wat onverzorgd.
De aanwezigheid van buitenlandse seizoensarbeiders in een vleugel van het hotel, deed ook wat afbraak aan het hotelgevoel.
Ook de kamers zijn ondertussen wat verouderd. De vloerbekleding is helemaal niet meer schoon (is natuurlijk ook niet makkelijk in onderhoud). Het beddengoed zal wel proper zijn maar oogt niet goed (grijzige kleur). De badkamer is basic ingericht. De douchewand is goed dicht afgekit maar de schimmelvlekken zouden toch mogen verwijderd worden om een properder uitzicht te krijgen. De gangen ruiken hier en daar wat onfris en we merkten dat een snoeppapiertje welk op vrijdagavond in de gang lag, nog steeds in diezelfde gang aanwezig was op zondagmiddag. Er was dus helemaal niet gepoetst.
Ook de kwaliteit van het eten is zeker niet hoogstaand. Ontbijt: het aanbod is wel redelijk, maar bijvoorbeeld knapperige verse broodjes zijn er niet. Eerder zachte broodjes van supermarktkwaliteit. Het verse fruit, wat normaal wel heerlijk is bij platte kaas of yoghurt, bestond alleen uit wat grof gesneden meloen. Een gevulde fruitmand was er wel, maar je gaat op hotel geen fruit zitten schillen en versnijden.
Het diner vonden wij ook niet geweldig (waarvan 1 keer een barbecue met een erg pover aanbod van groentjes ) maar dat gaat dan over een aanbod voor een groep, waarbij met onze groepsleiding misschien afspraken gemaakt waren om de prijs wat te drukken.
Conclusie: wij zouden voor dit hotel niet zelf kiezen, maar mits wat aanpassingen kan er heel wat verbeterd worden.

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
24 september 2017 beoordeeld

prachtig gelegen hotel met alle mogelijkheden om van de natuur te genieten. Helaas minimale kamer en badkamer Maximaal voor maat 44. Een stoel en op het bed kan je niet zitten vanwege de planken ombouw. Geen voorzieningen op de kamer behalve een aftands TV apparaat. Geen terras of balkon.
Vriendelijke ontvangst in dit als klooster gebouwd hotel. Zeer geschikt voor conferenties en als uitvalsbasis voor fietsers en wandelaars. De algemene ruimten zijn groot en praktisch. De gangen zijn ruimer dan de kamers!
Restaurant en bar zijn berekend op grote groepen. Ziet er prima uit.
opgewekt en vriendelijke bediening. Groot terras
De prijs is veel te hoog voor de minimale kamer.
Parkeren is geen probleem, er is voldoende ruimte.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
14 juli 2017 beoordeeld

Wat een heerlijk hotel om een paar dagen bij te tanken. Vlakbij Den Bosch en Oud Leusden en de Drunense Heide.
Prima kamer,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer goede keuken voor een schappelijke prijs. Uitgebreid ontbijt met zicht op achtergelegen bos, waar je lekker kunt wandelen.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner