“Fantastisch!”
Beoordeling van Het Lieve Leven

Het Lieve Leven
Reserveren met
Het Lieve Leven is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 Restaurants in Helvoirt
Beschrijving: Laat je verrassen door pure, eerlijke smaken en combinaties met een knipoog. Restaurant ’t Lieve Leven biedt niet alleen de beste koffie uit de regio en de mooiste wijnen van over de hele wereld, in de exclusieve keuken worden de lekkerste streek- en seizoensproducten gebruikt. En dat zorgt voor zeer tevreden gasten: “Eigenlijk waren alle gerechten een feestje op het bord.” Ideaal gelegen aan de rijksweg N65 (met een eigen afslag!), op nog geen tien minuten rijden van het centrum van ’s-Hertogenbosch biedt dit ‘pareltje langs de rijksweg’ heerlijk genot, zowel in wijn als spijs! “Buitengewoon artistieke kok” Genoteerd in zowel de Michelingids als de Goede Gids - vanwege de goede omgang met mens, dier en aarde - biedt dit inspiratievolle restaurant een verrassend toegankelijk prijsniveau. Elke vier weken wordt de menukaart vernieuwd en aangepast aan het seizoen. Het exclusieve aanbod in smaken lokt diverse culinaire genieters naar Helvoirt.
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond genoten van een 4-gangen menu, in combinatie met een wijnarrangement! De gerechten waren geweldig bereid met pure ingrediënten.
De gastvrijheid was weer top van eigenaar Lars. Ik kan het iedereen aanbevelen.

13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top, heerlijk gegeten, echt super lekker, de keus had een klein beetje uitgebreider gemogen. Bediening was heel netjes!!

11 maart 2018 beoordeeld

Hoewel direct aan N65 gelegen merk je daar weinig van als je eenmaal binnen bent. Een hartelijke ontvangst in de mooie en ruime entree staat je te wachten. Het restaurant is sfeervol, enigszins modern, ingericht. Tafels niet te dicht op elkaar. De kaart is prima met en de persoonlijke touch van de chef maakt het bijzonder. De bediening is uitermate gastvrij, een foutje met een gerecht werd direct en op een leuke manier opgelost. We gaan zeker nog eens terug.

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons eerste bezoek bij Het lieve Leven was in september dit jaar. Geweldig gegeten en genoten van de gezelligheid en gastvrijheid. Dus een reden om begin december terug te gaan. Ook wederom de moeite waard, prachtige gerechten, mooie bijpassende wijnen en alles liep gesmeerd, terwijl het erg druk was. Het ontbrak ons aan niets!
Voor ons was het een speciale avond en dan is het fijn als alles klopt!

10 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant zal vol, waardoor de tijd tussen de gangen wat op kon lopen. Het eten was prima. Vijf gangen verrassingsmenu. Het waren vijf verrassende smaken. Aan te bevelen.

Reizigers die Het Lieve Leven bekeken, bekeken ook

Helvoirt, Noord-Brabant
Helvoirt, Noord-Brabant

In Het Lieve Leven geweest? Deel je ervaringen!