Peter V

Mooie kamer en lekker diner

4,0 van 5 bollen5 apr 2024 beoordeeld
Na een lange dag op kantoor ideaal om tot rust te komen in de mooi gerenoveerde kamer en te genieten van een lekker diner. Onthaal aan de receptie correct, zoals het hoort en een vlotte check out. Prijs/kwaliteit echt ok, een hotel om zeker nog een keer te stoppen
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht alleen
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 6 apr 2024
Beste heer Peter,

Fijn om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons en dat u heeft genoten van onze gastvrijheid.

Wij kijken er naar uit u nogmaals bij ons te mogen verwelkomen.

• Agoda.com
    15.2 km van Van der Valk Hotel Nuland-'s-Hertogenbosch
    10.2 km van Van der Valk Hotel Nuland-'s-Hertogenbosch
    Meer hotels in Nuland bekijken
    Beoordeeld op 22 maart 2024 via mobiele applicatie

De studio geboekt, waar we eerder ook al hebben mogen verblijven als alternatief. Prachtige kamer, gescheiden kamers. Maakte ons verblijf meer huiselijk en voldeed aan onze wensen. Netjes en ook het personeel is altijd vriendelijk. Thankx!!!

Kamertip: Kamer heeft keukentje met ruime koelkast. Voldoende plek om t verblijf aangenamer te maken.
    Datum van verblijf: maart 2024
    Reistype: Reisde voor zaken
    Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch , Other van Van der Valk Hotel Nuland-'s-Hertogenbosch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2024

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wij zijn blij te lezen dat u heeft genoten van de studio in ons hotel, en van onze gastvrijheid.

Wij hopen u in de toekomst nog eens bij ons te mogen ontvangen!

Met gastvrije groet,

Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch

Beoordeeld op 4 maart 2024

Mooi gerenoveerd en smaakvol ingericht hotel. Voelt heel huiselijk en intiem aan. Zeer vriendelijk personeel en schone kamers. Het ontbijt was uitgebreid en ook het diner was prima De moeite waard om te boeken, wij komen zeker terug in de zomer als het buitengedeelte ook helemaal klaar is!

Datum van verblijf: maart 2024
    Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch , Other van Van der Valk Hotel Nuland-'s-Hertogenbosch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2024

,Beste karinmb68,

Veel dank voor het delen van deze positieve opmerkingen en de daar bijbehorende score.
    We verwelkomen u graag deze zomer op ons terras!

Team Guest Relations
    Van der Valk Hotel Nuland - 's- Hertogenbosch

Beoordeeld op 25 februari 2024

Wat hebben we heerlijke dagen gehad in Hotel vd Valk Nuland. Genoten van een zeer smaakvol diner en de diversiteit van de inrichting in het restaurant, bar en receptie. Echt prachtig! Duidelijk te zien is dat overal aandacht aan is besteed. Ook de kamers zijn zeer sfeervol!
    Bedankt voor jullie gastvrijheid en vriendelijkheid , het was top!

Datum van verblijf: februari 2024
    Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch , Other van Van der Valk Hotel Nuland-'s-Hertogenbosch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2024

Beste Yvonne,

Hartelijk dank voor uw mooie complimenten over uw bezoek aan ons. Wij zijn blij te lezen dat u heeft genoten van het de genuttigde gerechten en van onze gastvrijheid.

Wij kijken er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch!

Beoordeeld op 25 februari 2024

Wij hebben een heerlijk weekend gehad was erg leuk heerlijk gegeten en ook wat gedronken in de bar, het ontbijt was weer zoals bij iedere vd valk super, kamer was mooi en schoon zeer vriendelijk personeel alles was prima komen zeker een keer terug

Beste Annemieke,

Fijn om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons, en dat u heeft genoten van het eten en drinken en onze gastvrijheid.

Graag tot de volgende keer!

Beoordeeld op 19 februari 2024

Het hotel is heel gezellig en mooi. Alleen de reuk naar de toiletten ruikt niet zo hygienisch en de afvoer in de wastafel in de kamers moet beter. Voor rest was de kamer top. Het ontbijt was ook goed.

Beste Peggy848,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden omtrent ons interieur en uw ervaring bij ons ontbijt. Tevens hebben we kennisgenomen van uw opmerkingen omtrent de afvoer. Onze facilitaire dienst is hierover ingelicht en zal zo spoedig mogelijk een oplossing zoeken voor het probleem.
    We kijken er naar uit om u in de toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen.

Met hartelijke groet,

Team Guest Relations