TripAdvisor

“Wát een keus! ”
Beoordeling van 't Vosje De Driesprong

't Vosje De Driesprong
Geclassificeerd als nr. 8 van 30 Restaurants in Rosmalen
Beschrijving: 't Vosje de Driesprong heeft een uitgebreide lunchkaart en avondkaart. De lunchkaart bestaat uit luxe broodjes, luxe tosti’s en uitsmijters, verse salades en smoothies. Daarnaast kunt u kiezen voor verse koffie en thee, waarbij een stukje gebak erg smakelijk zal zijn. Onze avondkaart is helemaal nieuw. Naast diverse voor- en hoofdgerechten kunt u ook kiezen uit een zeer uitgebreide tapaskaart!
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog nooit een frietzaak zo’n uitgebreid keuzemenu zien aanbieden. En wát was het lekker. De supersnelle service mag ook geroemd worden, echt geweldig.
Saté menu, fricandel speciaal en een milkshake, heerlijk!

Datum van bezoek: september 2019

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben er al een keer tappas gegeten en de afgelopen keer a la carte.
Is allebei super.
Mooi terras voor als het mooi weer is.
Leuke bediening.

Alleen is een wc. veel te weinig als het terras vol zit. Je voorgerecht staat er al terwijl je boven nog staat te wachten om naar de wc te kunnen. Ook moet je hier voor naar boven, dus niet fijn als je moeilijk te been bent.

Maar vwb. het eten en gezelligheid zeker een aanrader

Datum van bezoek: september 2019
14 augustus 2019 beoordeeld

Neem mijn vriendinnen van heinde en verre mee voor lunchen bij het Vosje.
Beste lunchkaart voor de aangenaamste prijs op de Driesprong.
Ik heb regelmatig gasten via Airbnb die ik de keuze op de Driesprong uitleg, en met name het Vosje aanraad.
Veelal komen ze terug met het bericht dat ze inderdaad bij het Vosje gegeten hebben. En nooit een ontevreden geluid gehoord. Kan eigenlijk weleens commissie vragen, voor zoveel mensen als ik doorstuur. Ik moet een maand aangeven. Maar ik ben hier wel ongeveer alle maanden geweest.

Datum van bezoek: augustus 2019
14 juli 2019 beoordeeld

We hadden gekozen 1 maal het maand menu en ander van de kaart het smaakte zeer lekker was ook een verrassende friet smaak bij.

Datum van bezoek: juli 2019
22 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hapas voor 2 personen, 3 stukjes brood met tomaat, 5 stukjes biefstuk, 5 stukjes kip en een paar garnaaltjes, hoe deel ik 5 en 3 door 2, 24€ is veel te veel voor dit, het was wel lekker dat wel ,maar misschien beter als he een hapas voor 2 aanbied dat je het ook met 2 kan delen , iets wat ons logisch lijkt!! Te weinig voor 2 , nooit meer voor ons , ook de rekening klopte niet, erg jammer

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die 't Vosje De Driesprong bekeken, bekeken ook

Rosmalen, Noord-Brabant

In 't Vosje De Driesprong geweest? Deel je ervaringen!