“Fantastisch ”
Beoordeling van Montimar Restaurant

Montimar Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 28 Restaurants in Rosmalen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Waarom moet het ergens anders zo duur zijn als je hier heerlijk kan eten in een gezellige setting met vriendelijk personeel? We hebben enorm genoten en gaan zeker nog eens terugkomen.

Datum van bezoek: september 2019

28 augustus 2019 beoordeeld

Hoogwaardige keuken voor zeer kleine prijzen!
Prachtig terras...
De bediening is super attent en vriendelijk. De gerechten zijn heel lekker en dit voor zo een kleine prijzen. Geweldig! Ik beveel dit zeker en vast aan.

25 augustus 2019 beoordeeld

Erg goed gegeten bij Montimar in Rosmalen. Zeer bekwaam personeel. Vriendelijk, rustig en op een positieve manier toch “gereserveerd”.

Fijne sfeer in het restaurant en ook de prijzen zijn zeer betaalbaar. Alles tot in de puntjes uitgewerkt, van het interieur, tot de opmaak van de borden. Wij komen zeker nog eens terug. Chapeau!

13 augustus 2019 beoordeeld

Al enkele malen bij Montimar in Rosmalen en Boxtel gegeten met divers gezelschap. Het is altijd heerlijk eten, gezellig en betaalbaar. In Rosmalen kun je fijn buiten zitten zonder dat je dit vooraf hoeft aan te geven. Heb wel de indruk dat de kaart iets minder uitgebreid is en er niet zo vaak nieuwe gerechten opstaan als in het begin. Maar er is keus genoeg hoor. Viel me gewoon op.

Datum van bezoek: juli 2019
4 augustus 2019 beoordeeld

Bijna een jaar geleden hebben wij hier gegeten en toen was alles zeer goed. De ambiance, het personeel en het eten. Nu weer een keer terug gegaan en we moeten zeggen: Het was wederom geweldig. De voorgerechten (gamba's pil pil) om je vingers bij af te likken. De hoofdgerechten (varkenshaas en steak) heerlijk mals en perfect medium gebakken. Ook de desserts (Tres Dulces en Romano) waren snel verorberd. De tafeldame was correct en vriendelijk en ook de juffrouw die het eten bracht deed het heel goed. Al met al weer een geslaagde avond met zijn tweetjes.
Onze rekening incl. consumpties, koffie en hele lekkere thee na Euro 58,00.

Reizigers die Montimar Restaurant bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Montimar Restaurant geweest? Deel je ervaringen!