Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch
Sense Hotel(Den Bosch)
  • Inclusief ontbijt
Zie aanbieding
Movenpick Hotel 's-Hertogenbosch(Den Bosch)(Heel veel waar voor je geld!)
Movenpick.com
  • Gratis parkeren
Landgoed Huize Bergen(Vught)(Heel veel waar voor je geld!)
11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fletcher Hotel, goed gelegen aan de snelweg in de buurt van een macdonalds. Ziet er keurig uit allemaal, vriendelijk personeel. Nette kamers, die vrij donker zijn. Er zit geen verlichting in het plafond, al het licht in de kamer moet komen van één lamp op de grond en op de nachtkastjes. Ook was er maar één handdoek aanwezig, terwijl we met z’n 2en op een kamer zaten.

Prijs kwaliteit vind ik niet goed, vrij dure kamers in vergelijking wat je ervoor terug krijgt. 11 uur uitchecken vind ik ook aan de vroege kant.

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een tijd geleden toen ik hier voor het laatst had overnacht, bij het voormalige Mercure. Dit keer met autorit van België terug naar huis, een tussenstop gemaakt voor diner. Het eten is goed voor goede prijs. Enig probleem was een andere route en beperkte parkeerplaats wegens wegwerkzaamheden en verbouwingen. Wat wel jammer, geen Mercure, dan had ik best een overnachting willen maken, ten gunste van mijn Accorhotels Loyaliteit.

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
25 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eventjes er uit. Voor een rustige dag gekozen. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Ontspannen wat gedronken en heerlijk gegeten. Het eten was van goede kwaliteit en heel erg lekker. Na overleg met een fijne ober en wat uitleg een hele lekker koffie na gedronken. Kamer was netjes en voldeed aan onze wensen.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel om even er tussen uit te gaan en je een paar dagen in Den Bosch of omgeving te vermaken. Kamers zijn goed bedden goed. Ontbijt was in onze ogen prima en voldoende van alles. Wij hebben een avond hier gegeten en was heerlijk. Dus de onderstaande meningen kan ik dus niet delen, maar het blijft natuurlijk smaak. Personeel allemaal vriendelijk en correct.

Verbleef: december 2017
17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was magertjes voor de prijs. Als ik 12.50 betaal voor een salade verwacht je een goed gevulde salade. De mannen hadden snitzel niet lekker gebakken. De groente extra bijbesteld. Een mager half bakje voor 3.50. Schandalig. Toen we buiten kwamen, schoot er een rat over de parkeerplaats het terrein vh hotel op.

Verbleef: december 2017, reisde met familie
Receptie F, Front Office Manager van Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 december 2017

Geachte Thera,

Wij vinden het spijtig middels uw beoordeling te moeten vernemen dat het diner voor u naar niet naar wens is geweest. U kunt altijd de bediening aanspreken mocht een gerecht niet naar wens zijn of niet aan uw verwachtingen voldoen. Wij zullen er dan alles aan doen uw ontvredenheid weg te nemen en te zorgen dat u alsnog het restaurant tevreden verlaat.

Fletcher hotel 's-Hertogenbosch