“Aanrader”

Grieks Wijn Restaurant Mykonos
Geclassificeerd als nr. 1 van 24 Restaurants in Asten
Keukens: Grieks, Wijnbar
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig restaurant waar niet alleen de aandacht voor een heerlijke maaltijd in de keuken wordt bereid maar ook de bediening perfect is.
Heerlijk gegeten.

Groetjes uit Emmen

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen weekend heerlijk genoten. De Griekse gastvrijheid, het mooie terras, fijne bediening en het zalige eten.

Absoluut een aanrader voor iedereen die er eens in de buurt is.
Wij komen er zeker terug!

29 mei 2018 beoordeeld

We kennen Dimitri al meer dan 30 jaar! Als gastheer is hij top (hij heeft het zelf uitgevonden). Maar wat hij on vandaag voorschotelde, een gevarieerde vis-/vleesschotel, was van uitzonderlijke klasse. Zelden zo heerlijk Grieks gegeten. Alle lof voor de keuken en ook het vriendelijk en vlot bedienend personeel. Wat een sfeer!

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond gegeten bij Grieks Wijn Restaurant Mykonos en wat was dit goed! Een zeer gastvrije ontvangst in een mooie zaak. Vriendelijke en vlotte bediening en op verzoek is alles mogelijk m.b.t. De gerechten. Ons eten werd warm en snel geserveerd en wij hebben heerlijk gegeten. Mocht u in de buurt van Asten zijn dan is Grieks Wijn Restaurant Mykonos zeker aan te bevelen! Wij komen er zeker nog eens terug.

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten bij Dimitri en zijn crew! Hier eet je heerlijk mals vlees, krijg je een lekker glas wijn en is iedereen meer dan welkom. We rijden er met alle liefde een stukje voor, want we zijn echt een avondje uit!

Reizigers die Grieks Wijn Restaurant Mykonos bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

In Grieks Wijn Restaurant Mykonos geweest? Deel je ervaringen!