“Leuke ambiance”

Ristorante INNESTO
Geclassificeerd als nr. 4 van 25 Restaurants in Asten
Keukens: Italiaans
27 september 2020 beoordeeld

Hier gegeten om de vakantie af te sluiten. Voor de eerste keer bij Innesto. Veel positiefs over dit restaurant was voor ons de aanleiding. Is ons goed bevallen. Het eerste wijntje zette de toon. We kozen voor de 3 gangen 18 gerechtjes. Wat er aan op te merken valt is dat het te veel was

Datum van bezoek: september 2020

27 september 2020 beoordeeld

Heel gezellig restaurant, vriendelijke bediening en lekker eten. We hadden de Tutti a Mangari, 18 gerechten. De meesten waren heerlijk, de couscous vonden we alleen niet zo passen. Nagerechtjes waren superlekker. Wat we jammer vonden, het was echt veel te veel, zo zonde, er moest dus heel veel worden weggegooid. We hebben dit ook aangegeven tijdens het eten en het werd bevestigd,

Datum van bezoek: september 2020
16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren weer heerlijk gegeten. Warm ontvangst, leuke bediening die ondanks de drukte niet gejaagd zijn maar aandacht voor je hebben. Ook de wachttijd op onze gerechten was prima te doen. Ga hier elke keer graag naartoe en tevreden weer naar huis.

13 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Genieten! Alles is perfect. Heerlijk eten, fijne sfeer en goede bediening. Leuke drankjes en verrassende gerechten.

7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier 2 augustus j.l geweest met 6 volwassen en 2 kinderen. Zeer goed gegeten, we hadden de 2 gangen proeverij.

Minpunt was dat er tussen voor en hoofdgerecht heel veel tijd zat. Wij staan op een camping in de buurt en een deel van ons gezelschap wilde op tijd naar huis rijden vandaar dat we om 1800 hadden gereserveerd. 19.10 voorgerecht en 2100 het hoofdgerecht. Helaas konden ze pas om 2130 weg. Wij hebben aangegeven dat we het ook vrij lang vonden duren.

Buiten dat een prima restaurant met een mooie tuin.

Reizigers die Ristorante INNESTO bekeken, bekeken ook

In Ristorante INNESTO geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.