“kwaliteit is prima,mooie gerechten die je elders in asten niet kunt krijgen”
Beoordeling van Le Yuzu

Le Yuzu
Reserveren met
Le Yuzu is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 24 Restaurants in Asten
17 september 2018 beoordeeld

klein restaurant,prima keuken, beperkte gerechten, de bediening is prima, duurt soms lang voordat je het volgende gerecht krijgt

16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben onze trouwdag hier gevierd en dat was een goede beslissing. Heerlijk gevarieerd eten. Ik vond het ook een keer leuk om geen aardappel-vlees-groente gerecht als hoofdgerecht te krijgen. En het vlees was zo lekker en mals, het smelt in je mond. Top avond, heerlijk gegeten, mooi restaurant!

9 september 2018 beoordeeld

We hebben hier een geweldige avond gehad met z’n zessen.
Het eten was fantastisch, hele mooie en smaakvolle gerechten. Prachtige ambiance en heel veel aandacht voor de gasten.
Absolute aanrader voor een heerlijke avond uit!

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk avondje eten met z'n 2e gehad. We hebben genoten van de gevarieerde en vooral erg lekkere gerechten

8 september 2018 beoordeeld

superlekker gegeten, glutenvrij was goed geregeld vaak krijg ik borden waar de helft niet opligt tov mijn tafelgenoten maar hier is alles vers en zelfgemaakt dus gewoon op een kleine uitzondering na heerlijk genoten van een avondvullend 6 gangen verrassingsmenu. prima wijn en vriendelijke bediening, de open keuken is ook mooi en geeft interactie met de koks

Reizigers die Le Yuzu bekeken, bekeken ook

Asten, Noord-Brabant

In Le Yuzu geweest? Deel je ervaringen!