“Super relaxt en heerlijk gegeten”
Beoordeling van Le Yuzu

Le Yuzu
Reserveren met
Le Yuzu is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 24 Restaurants in Asten
14 augustus 2018 beoordeeld

Super vriendelijk en meedenkend personeel...top gerechten. Goede uitleg van het geserveerde eten door de kok zelf

13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval kwamen mijn vriend en ik dit restaurant tegen op internet. Na dat we de kaart zagen, waren we getriggerd. De dinnerkaart bestaat alleen uit een surprise menu. Dan moet je toch wel zeker zijn van je zaak! Overigens mag je wel bijzonderheden aangeven en je hebt keus van 3 gangen tot 7 gangen. 1 week later zijn we er gaan eten. In eerste instantie liepen we het restaurant voorbij. Het is niet opvallend. Meer een winkel etalage. Eenmaal binnen word je betoverd! Er hangt een intieme, huiselijke sfeer met uitkijk op de open keuken! Zelfs zo intiem dat de koks je drinken schenken en je eten brengen. Dit was fantastisch! Ontzettend vriendelijke mensen die ook nog eens geweldig eten serveren. Ja, ik zeg GE-WEL-DIG. Geen woord gelogen. Elk gerecht was perfect qua opmaak en qua smaak. Bij elke hap die ik nam dacht ik: Modern, hip, fusion twist en wauw. Normaal maak ik allemaal foto's van het eten. Verder dan de amuse ben ik deze keer niet gekomen. Te druk met proeven en genieten! Wij komen hier zeker terug!!
Overigens wel reserveren!

13 augustus 2018 beoordeeld

Een klein knus restaurant met open keuken. Prima sfeer, geweldige gastheren en bovenal heerlijk gegeten. Echt verrassend hoe de combinatie Europees/oosters kan proeven. We hebben een prachtige avond gehad! Complimenten!

11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant Le Yuzu. Leuk om te zien hoe in de open keuken door een enthousiast team mooie gerechten bereid worden!

10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische eetbeleving! Wijnen waren van Hoof niveau als ook de heerlijke gerechten. Fijne ambiance in intieme ruimte

Reizigers die Le Yuzu bekeken, bekeken ook

In Le Yuzu geweest? Deel je ervaringen!