“Heerlijk geluncht.”
Beoordeling van Le Yuzu

Le Yuzu
Reserveren met
Le Yuzu is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 24 Restaurants in Asten
10 augustus 2018 beoordeeld

Fantastisch, wat een geweldig restaurant.
De gerechten zien er uit als ware kunstwerkjes en zijn een bijzonder samenspel van smaken.
De open keuken geeft een bijzondere sfeer en laat de kookkunsten in geuren en kleuren meebeleven.
Absoluut minstens een Bib Gourmand waard....

9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond voor de eerste keer gegeten bij Le yuzu.. echt fantastisch... verrassende smaak combinatie gecombineerd met passende wijnen. Prijs - kwaliteit meer dan goed: en bediening was top! Royale glazen, goede inleiding van de wijnen & voelen de sfeer aan tafel goed aan.. absoluut een aanrader!

9 augustus 2018 beoordeeld

We hebben afgelopen zaterdag met z'n vieren heerlijk gegeten bij Le Yuzu. Het restaurant is leuk aangekleed en de sfeer is erg goed. Je hebt een huiskamergevoel aangezien de keuken ECHT een open keuken is. Ben je met een groter gezelschap dan zit je vaak aan de grote tafel die letterlijk aan de keuken grenst waar chefs Rene en Jeremias het eten vers bereiden. Alle gerechten waren stuk voor stuk erg lekker en een een lust voor het oog! De bediening door het personeel kan nog een beetje worden bijgeschaafd maar dit is ook echt het enige puntje. Kortom: een leuk restaurant waar je heerlijk kunt eten!

7 augustus 2018 beoordeeld

Afgelopen zondag voor het eerste bij Le Yuzu gegeten en zeker niet voor de laatste keer. Heerlijke gerechten, mooi opgemaakt en goed op smaak. Mijn vrouw nam het bijpassend wijnarrangement dat lekker was, maar ook weer niet heel bijzonder. Het restaurant ziet er overigens schitterend uit. De open keuken is ook erg leuk!

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuwe zaak in Asten.
Met hoge verwachtingen naar Asten afgereisd. Ontvangst was hartelijk buiten op het terras. Helaas plat water was op en kraanwater mocht niet geserveerd worden.( we hadden al 12 biertjes besteld en een fles chablis).Men had een slechte ervaring van gasten die alleen maar water bleven drinken en daardoor geen omzet op de drank gaven.uitendelijk 1 grote fles water gekregen wat eigenlijk voor het personeel bedoeld was. We hadden doorgegeven dat 1 van ons in verband met voedsel allergie. Tot 2 keer toe daar werd daar geen rekening mee gehouden, en kon het bord terug. De chef wist niet eens dat sugarsnaps ook peulvruchten waren. Het eten viel tegen, toen we dat eerlijk en gemotiveerd aangaven was de reactie dat het de schuld van de leerling was. Erg zwak en zeker miet zakelijk. We gingen weg met een onbehagelijk gevoel helaas.
Jullie zullen nog veel moeten verbeteren.

Reizigers die Le Yuzu bekeken, bekeken ook

In Le Yuzu geweest? Deel je ervaringen!