Beoordeeld op 28 december 2019

Via Social Deal een 3-gangenmenu gereserveerd op 18/12 voor 2 personen. Aangezien dit een 4-sterrenhotel is, moest een toeslag betaald worden van € 5 p.p.. Het voorgerecht was een carpaccio en die was goed, zonder meer. Een peper/zoutvaatje moesten we zelf van een andere tafel nemen. Maar dat was eigenlijk nog het minste. Het hoofdgerecht bestond uit 2 stukjes vis die 'iets' te lang in de pan gelegen hadden, de witte saus was feitelijk smakeloos en de bijbehorende frieten dropen van het vet. Er zaten zelfs enkele exemplaren tussen die minstens een tweede keer gebakken waren. Die mochten dus onaangeroerd terug naar de keuken... Voor een hoger aangeschreven restaurant en een vereiste toeslag hadden we toch beter verwacht. Teleurstelling.

Beoordeeld op 18 december 2019 via mobiele applicatie

Prettige overnachting en vriendelijk personeel. Ze hadden hun best gedaan op de kerstversiering. Ontbijt was ook prima. Kamer was wel gehorig, we konden de buren goed verstaan. Het was een kort verblijf dus we hebben geen gebruik gemaakt van overige faciliteiten.

Beoordeeld op 16 december 2019 via mobiele applicatie

1 nacht geweest, fijne kamer, vriendelijke ontvangst, en 's-avonds heerlijk gegeten in het restaurant.Hotel ligt prachtig in de natuur, helaas regende het de hele dag, Anders prachtig om te wandelen of te fietsen.

Beoordeeld op 15 december 2019 via mobiele applicatie

Geboekt met EUR 25 actie van Fletcher. Kregen upgrade naar junior kamer. Probleem met warm water werd aangegeven. Geen stopcontact in de badkamer dus de ontbrekende föhn had ik toch niet kunnen gebruiken. (Was wel beschikbaar bij de receptie. Tip: zet dit op het info blad.) Wel stopcontacten op de kamer maar geen spiegel. Ook geen make-up spiegel.
Misten toch de pancakes bij het ontbijt. Tip: zet bordjes bij de kwark, yoghurt etc.

Beoordeeld op 12 december 2019

Eerlijk is eerlijk: ik heb het via een aanbieding geboekt.
En hopelijk heb ik daarom de meest verschrikkelijke kamer ooit gekregen.
Want als dit hun standaard kamer is?
Dan zou ik hier nooit boeken!

Het was steenkoud, het was super gehorig, er waren geen zeepjes, douchekapjes of wat dan ook en de bedden waren verschrikkelijk. Het kussen bestond uit allemaal losse stukjes en het dekbed paste niet op het bed. Ik ben 1.83 en had deken tekort.
De muurtjes zijn zó gehorig, dat de snurkende man van de buren zó gehorig was, dat het leek alsof hij naast me lag.

De kamers zijn echt ver onder peil!
Het ontbijt is redelijk.
Het zelf te snijden brood is vers, de broodjes zijn oud.
De jus uit de machine? Daar kan je mensen mee vergiftigen! Dat zoiets geserveerd mag worden?
En respect voor de dame in de ontbijtzaal; investeer verdorie in een normaal werkend koffieapparaat zeg; deze dame moet 100x uitleggen hoe men een kopje koffie uit dat ding krijgt!?
Het fruit bij het ontbijt is uit dezelfde categorie als het sap uit de machine; dat moet verboden worden!

De omgeving zal vast prachtig zijn, maar door de verwaarloosde omgeving van het hotel met de verrotte boten op de kant, de vele bladeren bij de ingang (waar mijn moeder over uitgleed!) en de modder vanaf de parkeerplaats vond ik het verblijf allesbehalve prettig.

En ik lees ook recensies dat mensen een jacuzzi hebben en een mooie kamer.
Ik kan je dit melden: als je één van de kamers krijgt rechts van de receptie met de trap naar boven? Daar kan geen enkele kamer zijn, die NIET gehorig is.
Geen fijn verblijf en ik kom niet meer terug.

Kamertip: Vraag een kamer die niet gehorig is! Ook al betwijfel ik of ze deze überhaupt hebben.