Beoordeeld op 12 december 2019

Eerlijk is eerlijk: ik heb het via een aanbieding geboekt.
En hopelijk heb ik daarom de meest verschrikkelijke kamer ooit gekregen.
Want als dit hun standaard kamer is?
Dan zou ik hier nooit boeken!

Het was steenkoud, het was super gehorig, er waren geen zeepjes, douchekapjes of wat dan ook en de bedden waren verschrikkelijk. Het kussen bestond uit allemaal losse stukjes en het dekbed paste niet op het bed. Ik ben 1.83 en had deken tekort.
De muurtjes zijn zó gehorig, dat de snurkende man van de buren zó gehorig was, dat het leek alsof hij naast me lag.

De kamers zijn echt ver onder peil!
Het ontbijt is redelijk.
Het zelf te snijden brood is vers, de broodjes zijn oud.
De jus uit de machine? Daar kan je mensen mee vergiftigen! Dat zoiets geserveerd mag worden?
En respect voor de dame in de ontbijtzaal; investeer verdorie in een normaal werkend koffieapparaat zeg; deze dame moet 100x uitleggen hoe men een kopje koffie uit dat ding krijgt!?
Het fruit bij het ontbijt is uit dezelfde categorie als het sap uit de machine; dat moet verboden worden!

De omgeving zal vast prachtig zijn, maar door de verwaarloosde omgeving van het hotel met de verrotte boten op de kant, de vele bladeren bij de ingang (waar mijn moeder over uitgleed!) en de modder vanaf de parkeerplaats vond ik het verblijf allesbehalve prettig.

En ik lees ook recensies dat mensen een jacuzzi hebben en een mooie kamer.
Ik kan je dit melden: als je één van de kamers krijgt rechts van de receptie met de trap naar boven? Daar kan geen enkele kamer zijn, die NIET gehorig is.
Geen fijn verblijf en ik kom niet meer terug.

Kamertip: Vraag een kamer die niet gehorig is! Ook al betwijfel ik of ze deze überhaupt hebben.
Beoordeeld op 6 december 2019

Zeer vriendelijk personeel, prachtige kamer (15) met uitzicht over het water met bubbelbad en inloopdouche deze kamer is ook voorzien van airco.
Ontbijt was prima met vers fruit en een uitgebreide keuze aan beleg.
Het avondeten was heerlijk!
Dit hotel is ideaal voor uitvalsbasis om Amsterdam te bezoeken met de auto.

Kamertip: Als je de suite kiest kamer 15, zit de lift net naast de deur die beneden uitkomst voor de ingang en restaurant
Beoordeeld op 4 december 2019

prettig personeel niks te gek
gebouw. heeft een upgrade nodig
is niet meer van deze tijd.
ontbijt kan verser oud brood
heerlijk warme badkamer op een kamer met bad bovenste verdieping.
warm eten avonds beetje te koud

Kamertip: niet de kleine kamer
Beoordeeld op 23 november 2019

zoals bij vele fletcher hotels mag het best een schilderbeurtje hebben van buiten en het zwembad is beperkt beschikbaar ivm zwemlessen dus zeer vroeg of na acht uur s avonds is het voor de hotelgasten beschikbaar mag best in de folder of webside worden vermeld

Kamertip: ligt dicht bij een snelweg en de kamers zijn beetje gehorig
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 14 november 2019 via mobiele applicatie

Wat een vreselijk hotel.
Vies oud zeker geen 4 sterren.
Eerder 2
Badkamer stonk naar puttenlucht.
Kamer was smerig.
Miste een deur van de kast.
Ontbijt eerste dag goed.
Tweede dag echt slecht.
Oude broodjes vleeswaren niet om aan te zien.
Televisie deed het niet op de commerciële zenders
Kortom nooit meer

Datum van verblijf: november 2019