22 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben dit hotel geboekt met een bon van Vakantieveilingen. Bij aankomst in dit hotel werd ons 10€ extra aangerekend! Bij navraag bleek men ons dit extra aan te rekenen omdat we een gerenoveerde kamer kregen die we zelf niet hadden gevraagd. Er stond ook niets van vermeld in de vakantiebon. De enigszins geïrriteerde receptioniste gaf ons uiteindelijk 10€ terug en zei "Hier is jouw tien Euro en we spreken er niet meer over...! De kamer was wel netjes, natuurlijk door de renovatie... De vloeren in de toiletten en inkomhal waren bevlekt door mogelijke foute toepassing schoonmaakproducten. We werden telefonisch vooraf gecontacteerd voor een diner-aanbod waar we op in zijn gegaan... Soep en hoofdgerecht was ok tot het dessert... de Tiramisu was zo zuur dat het als kaas proefde!!! Ter compensatie kregen we een ander dessert én... een koffietje. Het ontbijt was sober en minimaal, geen vers fruit, geen verse sinaasappelsap en de koffie was zoek...Voor ons is dit hotel geen aanrader.

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel om een nachtje te verblijven. Niet het nieuwste interieur, ook niet super schoon maar het kan er mee door. De douche in het bad veroorzaakte wel een hele overstroming omdat de douchekop gerricht staat op de glazenwand van het bad, waar een grote spleet tussen zit. Misschien even naar kijken? Het water loopt er zo onderdoor. Voor de bar zou ik wel nieuw personeel neer zetten, bij binnenkomst keek meneer ons aan, maar zei helemaal niks. Terwijl wij dachten dat we daar moesten in-checken. (Overigens waren we niet de enige die even dachten dat je bij de bar moest in-checken, dus het zou handig zijn als meneer je even gedag zegt en je de weg naar de in-checkbalie wijst)
Daarna een drankje gedaan bij de bar, in 1uurtje ging er al zoveel mis. Ondanks dat er maar 5 mensen zaten, werden er mensen vergeten, gingen er glazen/flesjes drinken omver, werden er verkeerde dingen gerekend enz. De barman was meer aan het kletsen dan werken.
Verder hebben we prima geslapen en hadden we een prima ontbijt.

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel.Goed uitvalbasis voor een dagje Amsterdam. Trein pakken vanuit Haarlem-Spaarnwoude.Kun je auto goed parkeren. En ook leuk om naar Ijmuiden aan zee te gaan. Ligt vlakbij. Maar kortom. Hotel is prima. Fijne bedden en vriendelijk personeel!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
30 april 2018 beoordeeld

kamers waren goed en ruim. vriendelijk en behulpzaam personeel. goed restaurant. . parkeerplaats afgelegen. je moet met je koffers een stukje lopen. locatie moeilijk te vinden. wat achterstallig onderhoud. vriendelijk personeel en behulpzaam. goed restaurant om te eten en goed verzorgd oontbijt

Kamertip: voor mindervaliden wat minder. geen douche
  • Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
21 april 2018 beoordeeld

In ieder geval niet 4 **** waardig dan wat we in Etten Leur gewend zijn
receptie : niets op aan te merken alleen we zouden te weinig betaald hebben voor een arrangement De rekening hadden ze zelf opgesteld
De kamer ; simpel met klein balkon met asbak
Geen overgordijnen alleen vitrage zodat je vanzelf door het daglicht wakker werd
geen wekker
De badkamer . simpel
Restaurant. Diner niets op aan te merken maar het ontbijt stelt niets voor, zeer mager. De harde broodjes waren koud en taai
Op het personeel is niets op aan te merken
Ligging, zeer rustig maar lastig te vinden, je moet over onverlichte landweggetjes er
En de parkeerplaats !!!!!!!! laat ik me daar daar niet over uit laten

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner