“Gezellig,en heerlijk eten!”

Restaurant Bar Bistro Le Baron
Geclassificeerd als nr. 6 van 46 Restaurants in Castricum
Keukens: Frans, Mediterraan
Beschrijving: Iets te vieren? -verjaardag -kraamfeest -receptie -bruiloft Vier het bij ons. Wij toveren ons restaurant om in een sfeervolle feestlokatie. Borrelen met huisgemaakte hapjes in een intieme ambiance. Geschikt voor feestavonden tot 80/90 personen.
4 weken geleden beoordeeld

Fantastisch heerlijk gegeten! Je proeft de passie en liefde voor eten ,en gezellig en vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: september 2019

18 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zochten een leuk restaurant na een receptie van een Huwelijk
We kwamen de Bisto Le Baron tegen op onze zoektocht en hadden goede verwachtingen
Deze zijn zeker uitgekomen, leuke sfeer, intiem, professioneel bediening, zeker niet afstandelijk
, juist meedenkend, en heerlijk gegeten, alles vers bereid.

Wij komen zeker terug

Datum van bezoek: mei 2019
15 mei 2019 beoordeeld

dit was ons eerste bezoek aan Le Baron. Een sfeervolle ruimte. Wij houden alle 3 van lekker eten en het was heerlijk. De sauzen zijn prachtig en vers. Hele goede keuken met een gastvrouw die verstand heeft van haar vak. Wij komen graag terug

Datum van bezoek: mei 2019
21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne en professionele keuken. Gevarieerd en zeer gastvrij. Heerlijk gegeten. Dit is zeker een aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat ik kort zijn:
GEWELDIGE PAASLUNCH!!!
Heerlijke gerechten, mooie smaken en combinaties en zeer gastvrij!
Patrick en Corinne bedankt en tot de volgende keer!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Restaurant Bar Bistro Le Baron bekeken, bekeken ook

Castricum, Noord-Holland

In Restaurant Bar Bistro Le Baron geweest? Deel je ervaringen!