Gratis annuleren tot 27/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
TripAdvisor
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
30 augustus 2017 beoordeeld

De prachtige locatie 'het oude Raadhuis" midden in Castricum gelegen is een absolute aanrader. Echt authentiek met de namen op de deuren zoals vroeger in raadhuizen of gemeente huizen stond vermeld. De hartelijke verwelkoming door eigenares geeft je direct een thuisgevoel. De kamer die we hadden was geweldig. Industrieel maar gezellig up-to date 's-Morgens vroeg gewekt te worden door de kerkklok heeft een charme van "vroeger" ! Het ontbijt is super, lekkere broodjes en geweldige koffie. Kortom TOP.

Kamertip: alle kamers even stijlvol
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
20 augustus 2017 beoordeeld

Prima stijlvol ingericht hotel met heerlijke kamer en fijne bedden. Ook leuk klein buitenzitje voor drankje en borrelhapje. Het kan in de late avond wat rumoerig zijn maar dat mag de pret niet drukken. Ook overheerlijk ontbijt en een prima service waar niets op aan te merken valt.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 1 overnachting geboekt vanwege een feestje in de buurt. Het hotel is heerlijk authentiek. Je wordt zeer vriendelijk ontvangen. De kamers zijn top en de bedden zijn super. Ook de sfeer in de gezamenlijke ruimte beneden is helemaal goed. Ons verblijf is afgesloten met een heerlijk ontbijt.

Het parkeren is echter niet ideaal en vergt een kleine wandeling, maar dat geen groot probleem.

Het hotel is een mooie uitvalbasis naar het strand dat vlakbij ligt.

Zeker een aanrader als je in deze omgeving wilt overnachten.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
19 augustus 2016 beoordeeld

Erg goed hotel. Mooie kamers en ambiance. Vriendelijke personeel die een stapje extra doet als het nodig is! Enige minpuntje is de overlast van de straat/jeugd s nachts die door het enkele glas van dit mooie pand voor ons een uurtje minder nachtrust gaf. Maar dat is niet te wijten aan het hotel :-) prima ontbijt en zelfs een mogelijkheid om gratis fietsen te lenen.

Kamertip: Aan de voorkant kan er wat overlast zijn van de dorpsstraat.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
9 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk plekje. Zeer gastvrije bediening. Fijne sfeer. Mooi oud gebouw, details behouden, modern gerestaureerd. Fijne bedden. Wel wat uitgaansgeluiden in de nacht.
Het ontbijt was geweldig. Wakker worden met de geur van vers gebakken brood.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner