“Klasse!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Hotel het Oude Raadhuis
Beoordeeld als nr. 1 van 3 B&B's / pensions in Castricum
20 augustus 2017 beoordeeld

Prima stijlvol ingericht hotel met heerlijke kamer en fijne bedden. Ook leuk klein buitenzitje voor drankje en borrelhapje. Het kan in de late avond wat rumoerig zijn maar dat mag de pret niet drukken. Ook overheerlijk ontbijt en een prima service waar niets op aan te merken valt.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner

24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 1 overnachting geboekt vanwege een feestje in de buurt. Het hotel is heerlijk authentiek. Je wordt zeer vriendelijk ontvangen. De kamers zijn top en de bedden zijn super. Ook de sfeer in de gezamenlijke ruimte beneden is helemaal goed. Ons verblijf is afgesloten met een heerlijk ontbijt.

Het parkeren is echter niet ideaal en vergt een kleine wandeling, maar dat geen groot probleem.

Het hotel is een mooie uitvalbasis naar het strand dat vlakbij ligt.

Zeker een aanrader als je in deze omgeving wilt overnachten.

Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
19 augustus 2016 beoordeeld

Erg goed hotel. Mooie kamers en ambiance. Vriendelijke personeel die een stapje extra doet als het nodig is! Enige minpuntje is de overlast van de straat/jeugd s nachts die door het enkele glas van dit mooie pand voor ons een uurtje minder nachtrust gaf. Maar dat is niet te wijten aan het hotel :-) prima ontbijt en zelfs een mogelijkheid om gratis fietsen te lenen.

Kamertip: Aan de voorkant kan er wat overlast zijn van de dorpsstraat.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
9 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk plekje. Zeer gastvrije bediening. Fijne sfeer. Mooi oud gebouw, details behouden, modern gerestaureerd. Fijne bedden. Wel wat uitgaansgeluiden in de nacht.
Het ontbijt was geweldig. Wakker worden met de geur van vers gebakken brood.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
2 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontspanning ten top! Heerlijke kamers, fantastische inrichting, lieve mensen en een ontbijt? OMG, heeeeeerlijk! Dineren kan hier niet. Interieur is wisselend: van Rivièra maison, en gaat na 1 seizoen in uitverkoop. Daardoor soort concept store: leuk concept! Perfecte plek voor weekendje weg!
*Babybedje en kinderstoelen hebben ze.

Verbleef: Februari, 2015, reisde met familie
14 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooie en verzorgde kamers (niet per se onze stijl ) maar wel knus en warm aangekleed. De "burgemeester" kamer is erg ruim met een grote inloopdouche..

Het ontbijt is vooral kwalitatief dik in orde met goeie koffie en thee van fleur du café. Misschien niet heel veel keuze ma wel piekfijn in orde.

Enkel jammer van het lawaai van de studenten op straat maar ja, niet veel aan te doen...

Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
26 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik werd erg vriendelijk ontvangen met een persoonlijke handdruk. Daarna werd ik naar mijn kamer gebracht. Prachtige kamer net als de rest van het hotel sfeervol ingericht met de mooie meubels en decoraties van Rivièra Maison. Superfijn bed! Het ontbijt was gevarieerd en gezond: fruit, superfoods maar natuurlijk ook gewoon lekker brood. Ik hoop dat ik nog eens terug kan komen.

Verbleef: Oktober, 2015, reisde voor zaken

In Hotel het Oude Raadhuis geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel het Oude Raadhuis

Adres: Dorpsstraat 65, 1901 EJ Castricum, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Castricum
Voorzieningen:
Bar/lounge
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 3 B&B's / pensions in Castricum
Prijsklasse: € 104 - € 275 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 19
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel het Oude Raadhuis met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?