Gratis annuleren tot 27/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
TripAdvisor
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
19 augustus 2016 beoordeeld

Erg goed hotel. Mooie kamers en ambiance. Vriendelijke personeel die een stapje extra doet als het nodig is! Enige minpuntje is de overlast van de straat/jeugd s nachts die door het enkele glas van dit mooie pand voor ons een uurtje minder nachtrust gaf. Maar dat is niet te wijten aan het hotel :-) prima ontbijt en zelfs een mogelijkheid om gratis fietsen te lenen.

Kamertip: Aan de voorkant kan er wat overlast zijn van de dorpsstraat.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
9 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk plekje. Zeer gastvrije bediening. Fijne sfeer. Mooi oud gebouw, details behouden, modern gerestaureerd. Fijne bedden. Wel wat uitgaansgeluiden in de nacht.
Het ontbijt was geweldig. Wakker worden met de geur van vers gebakken brood.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
2 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontspanning ten top! Heerlijke kamers, fantastische inrichting, lieve mensen en een ontbijt? OMG, heeeeeerlijk! Dineren kan hier niet. Interieur is wisselend: van Rivièra maison, en gaat na 1 seizoen in uitverkoop. Daardoor soort concept store: leuk concept! Perfecte plek voor weekendje weg!
*Babybedje en kinderstoelen hebben ze.

Verbleef: februari 2015, reisde met familie
14 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooie en verzorgde kamers (niet per se onze stijl ) maar wel knus en warm aangekleed. De "burgemeester" kamer is erg ruim met een grote inloopdouche..

Het ontbijt is vooral kwalitatief dik in orde met goeie koffie en thee van fleur du café. Misschien niet heel veel keuze ma wel piekfijn in orde.

Enkel jammer van het lawaai van de studenten op straat maar ja, niet veel aan te doen...

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
26 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik werd erg vriendelijk ontvangen met een persoonlijke handdruk. Daarna werd ik naar mijn kamer gebracht. Prachtige kamer net als de rest van het hotel sfeervol ingericht met de mooie meubels en decoraties van Rivièra Maison. Superfijn bed! Het ontbijt was gevarieerd en gezond: fruit, superfoods maar natuurlijk ook gewoon lekker brood. Ik hoop dat ik nog eens terug kan komen.

Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken