pzwager
Groningen, Nederland

Perfecte Hotel die aan alle eisen voldoet !!

5,0 van 5 bollen18 mrt 2024 beoordeeld
Alles was tot de puntjes goed verzorgt zowel het warm eten hele mooie kamer en niet te vergeten het vriendelijk personeel en tot slot de HYGIENE was dikke 10 voor ons altijd het beste hotel als we richting Amsterdam gaan .
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Duplex Suite & Family Suite (Koetshuys living)
3.0 km van Van der Valk Hotel Volendam
13.1 km van Van der Valk Hotel Volendam
11.7 km van Van der Valk Hotel Volendam
Meer hotels in Katwoude bekijken
Beoordeeld op 27 februari 2024

verhouding prijs/kwaliteit leek nergens op. Het is een grote bouwput, `s nachts niet kunnen slapen omdat er buiten een generator stond te brullen. Bovendien ging 2 keer het brandalarm af. Het ontbijt was zeer matig.

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 18 februari 2024

Prachtig gelegen hotel,met uiterst vriendelijk personeel.her ontbijt is hier altijd super uitgebreid,alsook het restaurant heeft een goede prijs kwaliteits verhouding.kamers zijn altijd mooi en verzorgd.al een paar keer een upgrade gekregen zonder meerprijs.ik kom hier toch regelmatig op bezoek vanuit België,want we zijn graag in het mooie Volendam

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 20 december 2023

Veel overlast van asielzoekers. Veel geschreeuw, lawaai en muziek tot laat in de avond inder het hotelraam. Onveilig gevoel. Van der Valk heeft liever asielzoekers dan betalende hotelgasten. Absoluut geen aanrader. Dit was de laatste overnachting in Katwoude.

Kamertip: Niet naar toe gaan. Overlast van asielzoekers
Datum van verblijf: december 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 oktober 2023

We hebben 1 nacht geslapen. De kamer was mooi en het personeel is erg vriendelijk. Het ontbijt was top. Een echte aanrader.ondanks dat het hotel verbouwd wordt hebben we er geen last van gehad. Je kunt zo met de bus naar Amsterdam.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 12 oktober 2023

Er zitten 160 mannelijke asielzoekers en minderjarige mannelijke asielzoekers in dit hotel. Van der valk verdient daar grof geld aan. Dan kunnen ze hun hotel verbouwen van ons belastinggeld. Dit doen ze door heel Nederland. CAO betaald flink per asielzoeker. Meer als de kamers normaal opbrengen. Sportschool die er 25 jaar zat werd er zonder pardon uitgezet. Hotel 🏨 s nu deels gesloopt. Er is nog een pop up restaurant. Ga hier maar niet heen! Puinhoop.
Verder probeer de directeur alles naar zijn hand te zetten. Wil hij 1 richtingsverkeer en krijgt hij dat niet zet hij zelf illegaal een bord neer. De bewoners hebben dan heel veel overlast. Echt zakkenvullen en de omwonenden alleen maar overlast geven.

Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Reisde voor zaken