ZenHotels.com
Booking.comUS$ 91
TravelocityUS$ 91
eDreamsUS$ 91
Beoordeeld op 28 november 2021 via mobiele applicatie

Fijn hotel, de 3-persoonskamer was erg comfortabel. Heerlijk geslapen. Nette badkamer. De druk van de kranen was laag. Dat is iets minder. We hebben lekker gegeten zowel diner als ontbijt. Vriendelijk personeel. Een minpunt. We hadden geluk dat we de auto konden opladen. Er was maar 1 oplaadpunt. De overige oplaadpunten waren alleen voor Tesla. We hadden anders niet meer terug kunnen rijden naar Brabant de volgende ochtend. Verder alles dik in orde.

Datum van verblijf: november 2021
Mireille Ortiz, Owner van Van der Valk Hotel Volendam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2021

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten voor ons hotel!
Wij nemen uw feedback over de oplaadpunten mee in onze verbouwplannen.

Graag tot ziens!

Beoordeeld op 28 november 2021

Alles was in orde, mooie ruime kamer. Zeer vriendelijk personeel in het ganse hotel. Ruime parking die gratis is. Het hotel is ook iets afgelegen van het centrum en is dus een rustige plaats. Van hieruit kan je alles goed bereiken, wat voor ons zeer belangreik was.

Beste gast,

Wij zijn blij te lezen dat alles naar wens is gewenst gedurende uw verblijf in ons hotel!

Wij ontvangen u heel graag een volgende keer!

Een fijne dag toegewenst.

Beoordeeld op 20 november 2021

Na een klein ongelukje was iedereen erg behulpzaam en attent. Ondanks deze tegenslag. Wij hebben ons laten verwennen. Wij komen daarom in het voorjaar graag terug en gaan dan alles nog eens lekker overdoen. Dank je wel voor de goede zorgen.

Datum van verblijf: november 2021
Mireille Ortiz, Owner van Van der Valk Hotel Volendam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2021

Beste Corderijk,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Fijn dat wij u ondanks het ongelukje hebben kunnen verwennen. Wij zien jullie heel graag in het voorjaar!

Beoordeeld op 14 november 2021

Gezellig en goed hotel. Vriendelijk personeel. Mooie kamers. Bus stopt pal voor de deur. Dus binnen 10 minuten in Volendam centrum en binnen 20 minuten op CS Amsterdam. Zeer goede ligging en bushalte voor de deur.
Heb daar feestje gehad met nederlandse zangers met o.a. Tino Martin. Feest was super geregeld. Leuke sfeer, drank en hapjes in overvloed...mijn glas is niet leeg geweest. Top personeel en super gezellig. Ontbijt ook heerlijk met van alles en nog wat. Komt sws niks tekort ....tot snel weer eens

Datum van verblijf: november 2021
Mireille Ortiz, Owner van Van der Valk Hotel Volendam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Ramon,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten,
Wij danken u voor uw mooie complimenten.
Fijn te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en de feestavond in ons hotel!

Wij verwelkomen u heel graag een volgende keer!
Tot ziens.

Beoordeeld op 13 november 2021

Hotel locatie is vlakbij Volendam, Amsterdam en Bataviastad.

Lekker ontbijt en ruime kamers, een aanraden voor een weekendje weg met jouw gezien. Vriendelijke staf.

Wij zeker komen terug naar Volendam en regio.

Beste gast,

Wij danken u voor uw mooie review!
Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel.
Wij verwelkomen jullie heel graag een volgende keer.

Graag tot ziens!