“Groentes???”

Keukens: Europees
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, prima bediening alleen opvallend was het gebrek aan groentes!! Met zn achten 2 kleine bakjes witlof en verder niets, zelfs geen sla. Raar

Datum van bezoek: augustus 2020

18 augustus 2020 beoordeeld

Het eten was de kwaliteit van een Valk restaurant: gemiddeld. Het personeel moet nog veel leren, de serveerster was nog aan het antwoorden terwijl ze al naar het volgende tafeltje liep. We moesten langer wachten op ons eten dan mensen die net binnenkwamen. Ook kregen wij iets dat we niet besteld hadden. Al met al flink geknutsel door het vrij jonge personeel.

Datum van bezoek: juli 2020
31 juli 2020 beoordeeld

Onvriendelijke serveerster, die nog praatte terwijl ze al wegliep. Kwaliteit van massavoedsel. Prijs/kwaliteit onder de maat.

Datum van bezoek: juli 2020
8 januari 2019 beoordeeld

Met drie personen op tweede kerstdag op een mooi plekje heerlijk gegeten na een leuke ontvangst met een goochelaar.
Het eten werd perfect verzorgd opgediend door vriendelijk en deskundig personeel. Ondanks de top drukte verliep alles uitermate relaxed - voor ons dan - hetgeen bijdroeg aan de prima ambiance. Hulde voor de planning, het over- en inzicht van de mensen. Dit was een compliment meer dan waar en dan heb ik het niet over de leuke kerstman die het geheel perfect opluisterde. Goede initiatieven dus!

Datum van bezoek: december 2018
12 december 2018 beoordeeld

Ik zal mensen van der valk adviseren als ze richting Volendam gaan om daar te eten wel van te voren een tafeltje bestelen want het was heel druk daar

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Hotel Restaurant Volendam bekeken, bekeken ook

Volendam, Noord-Holland

Monnickendam, Noord-Holland

In Hotel Restaurant Volendam geweest? Deel je ervaringen!