Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 129 per nacht.

Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 183 per nacht.

Hotel Old Dutch(Volendam)
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Hotel Spaander(Volendam)
HotelsClick
  • Zwembad
25 september 2017 beoordeeld

Fantastische accommodatie! Mooi ingericht, kamers zijn luxe ingericht met eigen douche en toilet. Een mooie locatie met diverse uitstapjes! En bij aankomst een heerlijke warme cake ontvangen van de verhuurster!

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
13 april 2017 beoordeeld

Met onze vriendengroep zijn we dit jaar in Hoeve Chapeau in Katwoude terecht gekomen! Wat een fijn huis om met een groep vrienden door te brengen. Heerlijk om je eigen kamer te hebben met een eigen badkamer.
We hebben gezellige dagen en avonden gehad in de gezellige woonkamer en tuin! Ook hebben we goed gebruik kunnen maken van de uitgebreide keuken die van alle gemakken is voorzien. Ook erg leuk om een kijkje te nemen op de boerderij! Kortom we hebben genoten!

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
10 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier met een groep vrienden geweest voor een lang weekend. Mooi groot huis, hele ruime keuken/woonkamer met veel luxe voorzieningen. Ruim kookeiland, 2 koelkasten, grote gaskookplaat, met grote oven, aparte stoomoven, etc. Meer dan voldoende serviesgoed. Daarnaast 5 grote slaapkamers met eigen toilet en bad of douche. Alles netjes en schoon, warme ontvangst. Parkeerplaats aan huis voor meerdere auto's.
Echt een aanrader!

Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
26 maart 2017 beoordeeld

Vanaf hier verken je gemakkelijk de mooiste plekke van Noord-Holland. Heerlijk huis, met ieder een eigen badkamer. Aan het kookeiland, een heerlijk diner kunnen samenstellen met zijn '10-en'! Keukeninventaris zeer uitgebreid, wijnkoeling, kokend water uit de kraan, grote oven, vijf pitten, en thee- en handdoeken.

• Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
7 februari 2017 beoordeeld

De locatie was top, op 20 minuten met de bus vanaf Amsterdam Centraal. We werden door Trudy ontvangen met een cake die net uit de oven kwam. Het huis is erg mooi met luxe kamers. Elke kamer heeft een eigen badkamer met een hele fijne douche of een bubbelbad. De open keuken is erg gezellig om samen te koken maar ook om de rest van de avond gezellig te zitten.

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden