13 april 2017 beoordeeld

Met onze vriendengroep zijn we dit jaar in Hoeve Chapeau in Katwoude terecht gekomen! Wat een fijn huis om met een groep vrienden door te brengen. Heerlijk om je eigen kamer te hebben met een eigen badkamer.
We hebben gezellige dagen en avonden gehad in de gezellige woonkamer en tuin! Ook hebben we goed gebruik kunnen maken van de uitgebreide keuken die van alle gemakken is voorzien. Ook erg leuk om een kijkje te nemen op de boerderij! Kortom we hebben genoten!

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
10 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier met een groep vrienden geweest voor een lang weekend. Mooi groot huis, hele ruime keuken/woonkamer met veel luxe voorzieningen. Ruim kookeiland, 2 koelkasten, grote gaskookplaat, met grote oven, aparte stoomoven, etc. Meer dan voldoende serviesgoed. Daarnaast 5 grote slaapkamers met eigen toilet en bad of douche. Alles netjes en schoon, warme ontvangst. Parkeerplaats aan huis voor meerdere auto's.
Echt een aanrader!

Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
26 maart 2017 beoordeeld

Vanaf hier verken je gemakkelijk de mooiste plekke van Noord-Holland. Heerlijk huis, met ieder een eigen badkamer. Aan het kookeiland, een heerlijk diner kunnen samenstellen met zijn '10-en'! Keukeninventaris zeer uitgebreid, wijnkoeling, kokend water uit de kraan, grote oven, vijf pitten, en thee- en handdoeken.

• Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
7 februari 2017 beoordeeld

De locatie was top, op 20 minuten met de bus vanaf Amsterdam Centraal. We werden door Trudy ontvangen met een cake die net uit de oven kwam. Het huis is erg mooi met luxe kamers. Elke kamer heeft een eigen badkamer met een hele fijne douche of een bubbelbad. De open keuken is erg gezellig om samen te koken maar ook om de rest van de avond gezellig te zitten.

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
16 januari 2017 beoordeeld

Wij zijn met 11 personen een weekend verbleven in Hoeve Chapeau. We zijn erg vriendelijk ontvangen, voelden ons meteen welkom. Het huis is erg mooi, superschoon en van alle gemakken voorzien. De slaapkamers zijn mooi ingericht en de bedden liggen erg lekker. Volendam ligt op een steenworp afstand, met de bus (vlakbij het huis) ben je er zo.

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden