Beoordeeld op 10 april 2017 via mobiele applicatie

We zijn hier met een groep vrienden geweest voor een lang weekend. Mooi groot huis, hele ruime keuken/woonkamer met veel luxe voorzieningen. Ruim kookeiland, 2 koelkasten, grote gaskookplaat, met grote oven, aparte stoomoven, etc. Meer dan voldoende serviesgoed. Daarnaast 5 grote slaapkamers met eigen toilet en bad of douche. Alles netjes en schoon, warme ontvangst. Parkeerplaats aan huis voor meerdere auto's.
Echt een aanrader!

Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 26 maart 2017

Vanaf hier verken je gemakkelijk de mooiste plekke van Noord-Holland. Heerlijk huis, met ieder een eigen badkamer. Aan het kookeiland, een heerlijk diner kunnen samenstellen met zijn '10-en'! Keukeninventaris zeer uitgebreid, wijnkoeling, kokend water uit de kraan, grote oven, vijf pitten, en thee- en handdoeken.

• Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 7 februari 2017

De locatie was top, op 20 minuten met de bus vanaf Amsterdam Centraal. We werden door Trudy ontvangen met een cake die net uit de oven kwam. Het huis is erg mooi met luxe kamers. Elke kamer heeft een eigen badkamer met een hele fijne douche of een bubbelbad. De open keuken is erg gezellig om samen te koken maar ook om de rest van de avond gezellig te zitten.

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 16 januari 2017

Wij zijn met 11 personen een weekend verbleven in Hoeve Chapeau. We zijn erg vriendelijk ontvangen, voelden ons meteen welkom. Het huis is erg mooi, superschoon en van alle gemakken voorzien. De slaapkamers zijn mooi ingericht en de bedden liggen erg lekker. Volendam ligt op een steenworp afstand, met de bus (vlakbij het huis) ben je er zo.

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 5 mei 2014

Fijne, schone en rustige accomodatie vlakbij Amsterdam en Volendam. Het vormt een erg mooie uitvalsbasis. We waren met tien personen hier een weekendje weg. Het huis is van alle gemakken voorzien en heel mooi en luxe ingericht compleet in landelijke stijl.

• Verbleef: april 2014, reisde met vrienden