Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 133 per nacht.

Gratis annuleren tot 25/07
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 185 per nacht.

Gratis annuleren tot 27/07
Gratis annuleren tot 23/07
Gratis annuleren tot 26/07
Gratis annuleren tot 27/07
26 maart 2017 beoordeeld

Vanaf hier verken je gemakkelijk de mooiste plekke van Noord-Holland. Heerlijk huis, met ieder een eigen badkamer. Aan het kookeiland, een heerlijk diner kunnen samenstellen met zijn '10-en'! Keukeninventaris zeer uitgebreid, wijnkoeling, kokend water uit de kraan, grote oven, vijf pitten, en thee- en handdoeken.

• Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
7 februari 2017 beoordeeld

De locatie was top, op 20 minuten met de bus vanaf Amsterdam Centraal. We werden door Trudy ontvangen met een cake die net uit de oven kwam. Het huis is erg mooi met luxe kamers. Elke kamer heeft een eigen badkamer met een hele fijne douche of een bubbelbad. De open keuken is erg gezellig om samen te koken maar ook om de rest van de avond gezellig te zitten.

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
16 januari 2017 beoordeeld

Wij zijn met 11 personen een weekend verbleven in Hoeve Chapeau. We zijn erg vriendelijk ontvangen, voelden ons meteen welkom. Het huis is erg mooi, superschoon en van alle gemakken voorzien. De slaapkamers zijn mooi ingericht en de bedden liggen erg lekker. Volendam ligt op een steenworp afstand, met de bus (vlakbij het huis) ben je er zo.

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
5 mei 2014 beoordeeld

Fijne, schone en rustige accomodatie vlakbij Amsterdam en Volendam. Het vormt een erg mooie uitvalsbasis. We waren met tien personen hier een weekendje weg. Het huis is van alle gemakken voorzien en heel mooi en luxe ingericht compleet in landelijke stijl.

• Verbleef: april 2014, reisde met vrienden
27 april 2014 beoordeeld

Was met vriedinnen een weekend naar hoeve Chapeau. werden vriendelijk ontvangen en keken onze ogen uit. prachtige kamers. Super schoon. zeker voor herhaling vatbaar. jammer dat het weekend zo voorbij was.
De keuken is van alle gemakken voorzien. Alles was top.
komen zeker terug.

Kamertip: alle kamers zijn mooi
  • Verbleef: maart 2014, reisde met vrienden