“Geweldig”

Restaurant Noor
Geclassificeerd als nr. 3 van 19 Restaurants in Bloemendaal
Keukens: Nederlands
14 september 2019 beoordeeld

4 Gangen menu genomen, vriendelijke deskundige bediening, er wordt gebruik gemaakt van mooie verse producten.
Niets kant en klaar aangetroffen, geweldig!
Duidelijk in ieder gerecht energie gestoken , mooie combinatie’s
Absoluut voor herhaling vatbaar, prijs kwaliteit een dikke, vette 10
En het restaurant heeft een mooie warme ambiance

Datum van bezoek: september 2019
emmadegroen, Medewerkster van Restaurant Noor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Wat een mooie, lovende reactie Henk! We vinden het fijn om te horen dat jouw bezoek aan Restaurant Noor zo goed bevallen is en je misschien wel nog een keertje terug komt. De deur staat in ieder geval al voor je open. Tot dan! Vriendelijke groeten, Restaurant Noor

7 september 2019 beoordeeld

Met 8 personen gegeten bij Restaurant Noor voor een zakelijk diner. Het was niet druk. Het eten was een verrassingsmenu voor EUR 50,- Geen geld voor wat er werd geserveerd. 5 gangen, zeer divers van hoge kwaliteit en mooi verzorgd opgemaakt. Oa. een tomatensoepje met een kalfskroketje, zeebaars, en een heerlijk toetje van vanille-ijs, verse aardbeien en een mousse van witte chocolade. Alles bij elkaar ruim voldoende geproportioneerd. De bereiding vindt mede plaats in een Green Egg wat voor een heerlijk malsheid en volle smaken zorgt. De bediening voelt de sfeer goed aan, de timing is prima (we namen de tijd) en ze zijn voorkomend. Wel zou iemand de gasten kunnen opvangen, dat gebeurde nu onvoldoende, waardoor regelmatig een deur openstond. Verder was de muziek niet echt passend wat mij betreft bij de ambiance. Overigens niet storend, want het volume was laag. Kortom een fijn restaurant waar ik graag nog eens kom.

Datum van bezoek: september 2019
emmadegroen, Medewerkster van Restaurant Noor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2019

Bedankt dat je de tijd hebt genomen deze uitgebreide recensie te schrijven! We vinden het fijn om te horen dat het verrassingsmenu bij jou en jouw zakelijke gezelschap is bevallen en de service aan alle verwachtingen heeft voldaan. Bedankt voor de feedback met betrekking tot het opvangen van binnenlopende gasten, hier gaan we zeker iets mee doen! Fijne dag en hopelijk tot ziens, Restaurant Noor.

3 juli 2019 beoordeeld

Bij Noor heb je het idee dat je in de watten wordt gelegd door de chef. Wij hadden een vijfgangenmenu en alles was met aandacht voor detail klaargemaakt door iemand die van zijn vak houdt.

Datum van bezoek: juli 2019
emmadegroen, Medewerker van Restaurant Noor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2019

Bedankt voor de positieve woorden. We zien jullie graag een keer terug!

7 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb lekker gegeten bij restaurant Noor.
Ik nam vooraf de coquilles en als hoofdgerecht de ravioli met paddestoelen. Beide gerechten zagen er mooi uit en smaakten lekker. Inrichting van zaak is strak en modern maar wel met sfeer. Personeel vriendelijk. Ik was alleen maar heb er fijn gezeten.

Datum van bezoek: mei 2019
emmadegroen, Medewerker van Restaurant Noor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2019

Wat fijn om te horen! We zien je graag een keer terug in Bloemendaal!

Met vriendelijke groetjes,
Team Restaurant Noor

9 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een fijne tafel aan het raam (achterin wat ongezellig door TL licht uit de keuken) en namen het 4 gangen menu.
Lekkere gerechtjes, prima porties, wij vonden alleen de diamanthaas wat aan de rauwe kant, liever medium gegaard.
Niet echt verrassend maar heerlijk etentje voor een vriendelijke prijs.

Datum van bezoek: april 2019
emmadegroen, Medewerker van Restaurant Noor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2019

Bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. We nemen je feedback mee voor de toekomst!
Hopelijk zien we je nog een keer terug in Bloemendaal

Met vriendelijke groetjes,
Restaurant Noor

Reizigers die Restaurant Noor bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In Restaurant Noor geweest? Deel je ervaringen!